Dam bulmak için üninin itiraf sayfasına yazmam şaçma mı olur?

çok sevdiğim birinin konseri var 2 hafta sonra kız arkadaşım yok. sevgili felanda yapmak istemiyorum. itiraf sayfasına yazsam arabamla alıp bırakcam biletinizide alcam felan. saçma mı olur?

Dam bulmak için üninin itiraf sayfasına yazmam şaçma mı olur?
Cevapla