Ben birkaç gündür bu şarkıdayım. Nasıl gidiyor hayat, özet bir şarkı bırakalım.
https://youtu.be/uhmxF2vGUdw?si=INfCZTttUMU1yHZ9
https://youtu.be/uhmxF2vGUdw?si=INfCZTttUMU1yHZ9
Geceye şu an dinlediğim bu şarkıyı bırakayım..
Sia - Eye of the Needle
The Lumineers - Life In The City
Lord Huron - The Night We Met
Ane Brun - All My Tears
P! nk - Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess
Justin Timberlake - Mirrors
Dün Gece Seyrim içinde
Margaret - Kolęda Warszawska
Tove Lo - Thousand Miles
Imagine Dragons - Demons
Heeepsini sıraya koydum. Bol seçenekli yorum oldu, teşekkür ederim ☺️
Rica ederim.. Keyifli dinlemeler:)
Şarkı dediğin söylenir geçilir, yaşamak nedir Mabel?
Sevdiğim şarkılardan biridir, teşekkür ederim ✨
Rica ederim.
Cevap
6Cevap
Çok çok severim. Başa sarıp sarıp dinlemişliğim çoktur.
bu gecede mabel Matiz dinleyelim
Bu şarkı çok güzel 😌 klibi de ayrı güzel. Mabel'in kötü şarkısı yok zaten.
mabel matiz modern dönemin en iyilerinden
Kesinlikle öyle. Keşke şarkılarını başkalarına vermese de hep kendisi seslendirse.
lan şarkısını bence zeynep güzel söyledi ben açıkça beğendim o şarkı onun sesine uymuş adeta
Evet uymuş ama kendi söylediğinin de ayrı bir havası var.
ai ile yaptilar zaten
Doğrudur çok bilmiyorum. Sonuç olarak iyi şarkı yani 👌🏻
her zaman buydu.
Çok iyi. Şu an tam zamanında dinlemiş gibi hissediyorum ✨
Bu şarkı inanılmaz güzel ya zeynep bastıkın ilk şarkılarından.. ahh eski günler..
Benim yeni dinliyor olmam ama kaç gündür sarmam 😂
Yok bırakamam kalmak istemiyor
Gökhan Doğanay - Dur Diyemem..
Tam uzun yolda camdan bakıp uzaklara dalarak dinlemelik 👌🏻
Sagopa kajmer feat Kolera - bu böyledir
Dinlememiştim daha önce ama beğendim güzel şarkı. Pankart'ı da çok seviyorum.
Evet albüm kapağı bence çok iyi. Mevsimler gibisin ve merhametine dön şarkılarını da tavsiye ederim 🙂
Onları da dinleyeceğim şimdi sıradan ✨ teşekkürler 🙂
Rica ederim 😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?