Ünlü şarkıcı, sanatta 20. yılına özel Beşiktaş Tüpraş Stadyumu'nda dev bir konser verecek.
31 Mayıs 2024'te gerçekleşecek konserin biletleri bu akşam 20:30'da BuBilet'te satışa çıkıyor. Gitmeyi düşünüyor musun?

Cumhuriyet
Ki Sen
Yeniden
Zalim
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
hiç biri değil
Bu adama bitiyorum. Gerçek bir İstanbul beyefendisi ve aşk adamı. 20. yılınız kutlu olsun Yalın bey, bu ülkeye kattıklarınız ve duruşunuzla çok güzel bir örneksiniz.
Sevgiler. :P
Şimdi senden vaz mı geçmeli
Masal olup yola devam mı etmeli
Ben kalpten sorumlu
Aşka sorumluydum
Anladım her şey sensin
2 . sınIftaydım okulda Zalim şarkısını çalarlardı o dönem baya popüler bir şarkıydı yaşlanmışız be KS
Ki sen şarkısı güzel ama Yalın konserine para verip gitmem
Çoğu şarkısını seviyorum da Ah be kardeşim ve kasma favorim
Kasvaaaaaa
Zalim çocukluk şarkım şimdi ise çocuklarım la dinliuorm
Vay be lise 1 e gidiyordum zalim şarkısını çıkardığında
Yalın çocukluk aşkım... Cumhuriyet şarkısına felfenayım
20 den fazladır bence ben 32 yaşındayım ben 10 yaşındayken vardı Yalın
Benimki geliyor o da biliyor kalbimi yerden yere vuruyor
biz Yalın'ı Zalim şarkısıyla tanıdık o yüzden bu şarkı dıyorum
Tatliyla balla diye bir şarkısı var onu
O konsere katılmak vardı şimdi
Cumhuriyet diyorum
Adamdır ya ilk çıktığı yılları hatırlıyorum
Hepsi güzel ama; Zalim başka
Bir bahar akşamı en sevdiğim
Yalın'ı hiç sevmem ve asla dinlemem.
Şimdi senden vaz mi geçmeli...
Tatlıyla balla ve keşke
günaydın gittim ben...
Yalın kim ilk defa duydum
Ah be kardeşim başına ne geldi.
Dinlemiyorum.
Hepsiii
Zalim çok iyi parçaydı
Ki sen
Zalim..
Benimki
Zalim güzeldi.
Zalim👌🏻🌸
Olmasa da olur
Zalim, ne dinlerdim
Zalim
hepsiii 🎶
Deva Bize Sevişled
Keşke gidebilsem 🥰
Cumhuriyet
Dinlemiyorum
Hiçbiri
Ben bilmem 🖤