
Zihninizde yer edinmiş, susmayan depresif şarkıları hangi şarkı ile unutmaya çalışırsınız?

Zihninizde yer edinmiş, susmayan depresif şarkıları hangi şarkı ile unutmaya çalışırsınız?
Ben başka hüzünlü şarkıyla geçiştiriyorum. O an aklıma ne gelirse😂 Tabii hüzünlü derken sözel olarak hüzünlü, melodi olarak canlı parçalar oluyor
Yeter ki müziği canlı olsun da sözleri hüzünlü olsa da olur 😂
bu şarkıyı ve sözlerini severim.
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
bununla fjjg
Nirdesin Semiii niye yoktunn sjfjjd
Nünaydın 🐣😂
😂🐥🌸🍫
Yia Semiii teşekkürler😂🐥🌸✨🍯🍓🐣🐰
🧚🏻♀️🍃❄️🐇🐧🦋🍕
Göksel Baksana talihe😄😄
😂😂😂
Teşekkür ederim😊
Cevap
14Cevap
Lap işi koydum tıp yol aldım 😃 Bir sürü var en eskilerinden biri bu
Hemen şununla
Günaydın abisi sendromsuz pazartesilerin olsun :)
Şarkıdan bol ne var 😄
Açılırız çabucak 😌🥳
Enerjimi yükselten çok parça var yerli yabancı abi ama
Cevabımı yeni keşfettiğim
Pinhani-Girdim Içeri ile yapayım ben 😂
Bak abim bi😂
Sag ol abim😂🥂
başka bir moral bozan şarkıyla tabi ki
https://youtu.be/uy_bpX-BlEE?si=ppXtPdCJ5cFfS--QHiç biriyle. Tam da aklımdan geçenle geçiştirir ağlar bıkana kadar dinler kapatırım o defteri
Bu olabilir mesela
https://music.youtube.com/watch?v=Yx4v8l3hLAU&si=K3Nsrhke5znPwGseSözleri daha göndermeli hareketli parçalarla.. mesela bir roman havasıyla😄
😂✨🎶
Moralimi kolay kolay kimse ya da bir konu bozmuyor. Anlık moduma göre çok fala şarkı var kafamda. Müzik benim için yaşamımın vazgeçilmez bir parçası.
Hemen kafamda bi tarkan konseri veririm dhajdkskdk
Çok şarkı dinleyen bir insan değilim ama genelde hüzünlü şarkıları dinlemeyi severim yerine unutturacak normal bir şarkı da sevmiyorum galiba.
Tünyadaki tüm şarkıları severim müzik evrenseldir
O an genelde ruhuma ve kulağıma iyi gelen şeyleri tercih ediyorum
Espanol şarkılarımla:)
Teşekkür ederim 😊😊
İsmayıl YK şekerimle 😂
K-pop dinliyoyum iyi geyiyoy abiş
Hareketli şarkılar ile
Tabiki de eğlenceli şarkılar ile 😅
O anda hareketli ne varsa onu dinlerim...
Norm Ender - Bu Düş Çok Güzel
Manga - Romantik Şizofren
Hareketli herhangi bir sarki isimi gorur:)
kimseyi görmedim ben senden daha güzel
Hareketli müziklerile
Aklımda çalan moral bozan şarkı yok 😂
Arabesk
Sezenden rakkas
Lorde perfect
Hareketli şarkıyla
Blackpink
Aklımda çalan huzunlu bir şarkı yok
Çalışmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?