1 buçuk aydır konuştuğum Flörtüm canlı müziğe gitti genelde öyle ortamlara giren erkekler pek güvenilir gelmiyor sizce ne yapmalıyım gittiği yerin fotoğrafını attı sizce neresi kafe mi yoksa başka bir yer mi?
Arkadaşlar canlı müzik cafe mi yoksa barda mı oluyor bilmediğim için soruyorum fotoğrafı da koydum?
Ya ben de öyle düşünmeye başladım son zamanlarda mesela ben tesettürlüyüm hep namazından niyazında insanlara konuşmaya çalıştım tanışmaya çalıştım ama onlar da sıkıcı ve cimri çıktı Allah affetsin ne yapacağımı bilmiyorum bu ilgili evlilik falan da düşünüyor dediğin gibi eğlenmeyi para harcamayı da biliyor yeni tanışıyor olmamıza rağmen hediye gönderdi çiçek gönderdi bir buçuk ay içinde sen düşün şu an ne yapmam gerektiği konusunda kararsızım
Dusunur niye dusunmesin sırf bara gidiyor diye mi 😄 Muhafazakar insanlar hep sıkıcı, cimri, asosyal ve insanlarin tercihlerine karisan tipler oluyor. Para harcamaktan ve eglenmekten kacinmayan biriyle birlikte ol yoksa gerisi cekilmez.
Ayrıca belli bir yaşa gelmiş birisi neden istemesin ki ciddi bir ilişki 27 yaşında bazen insanlar o yaşa gelince karşısındaki insanla yuva kurmak isteyebiliyorlar sonuçta yaşı gelmiş neden bu şekilde bakıyorsunuz olayı anlamıyorum belki de benimle bir hayat geçirebileceğini düşündü olamaz mı yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tam takilmalik erkek tipi ne guzel iste senle de gider eglenmesini biliyor. Asosyallerden para harcamaktan cekinenlerle mi takilcan
Ya ben de öyle düşünmeye başladım son zamanlarda mesela ben tesettürlüyüm hep namazından niyazında insanlara konuşmaya çalıştım tanışmaya çalıştım ama onlar da sıkıcı ve cimri çıktı Allah affetsin ne yapacağımı bilmiyorum bu ilgili evlilik falan da düşünüyor dediğin gibi eğlenmeyi para harcamayı da biliyor yeni tanışıyor olmamıza rağmen hediye gönderdi çiçek gönderdi bir buçuk ay içinde sen düşün şu an ne yapmam gerektiği konusunda kararsızım
Ama ben takılmalık birini istemiyorum bence böyle biriyle ciddi ilişki düşünülebilir mi ne dersin
Dusunur niye dusunmesin sırf bara gidiyor diye mi 😄 Muhafazakar insanlar hep sıkıcı, cimri, asosyal ve insanlarin tercihlerine karisan tipler oluyor. Para harcamaktan ve eglenmekten kacinmayan biriyle birlikte ol yoksa gerisi cekilmez.
adı üstünde flört takılıp karşıya geçicek erkek tipi
Ne alakası var yakında görüşeceğiz ve ailemle tanışacak aynı anda
1.5 aydır tanıdın insana bu kadar güvenip ailenle tanıştırmanı tebrik ediyorum
Aile ile tanıştırma işi lafın gelişi ama tanışmak istiyor gelince daha şimdi görüşmüyoruz ayrıca görüşme mevzusunu biraz uzatmayı düşünüyorum
Ayrıca belli bir yaşa gelmiş birisi neden istemesin ki ciddi bir ilişki 27 yaşında bazen insanlar o yaşa gelince karşısındaki insanla yuva kurmak isteyebiliyorlar sonuçta yaşı gelmiş neden bu şekilde bakıyorsunuz olayı anlamıyorum belki de benimle bir hayat geçirebileceğini düşündü olamaz mı yani
27 yaşına gelmiş ve ciddi düşünen biri hala canlı müziklere mi gider diye sor kendine bide 1.5 ay da ciddi hiç bi şey yoktur taki flört diyorsun
Çünkü görüşmediğimiz için flört diyorum ona da söyledim görüşene kadar sevgili olmam diye yoksa şu anki aşmamıza sevgili denebilir
Ayrıca eniştesi ile beraber gittim profilde fotoğrafları falan da var zaten ablasının eniştesinin falan fotoğraf gönderdi
peki diyeceğim bi şey yok zaten temkinli davranıyorsun böyle davranmaya devam et
Kiz dusurmeye gidiyolar ora
Emin misin
Yess
Ama eniştesiyle beraber gitmiş yani ablasının eşiyle fotoğrafını da attı hatta
Uyumaya devam et bb
Ne uyuması ya eniştesi falan profilinden belli zaten ablasıyla falan fotoğrafları var
Öyle olmazsa ben bir dakika iletişim kurmazdım merak etme
Canlı müzik varsa içki de vardır orada
Bilmiyorum var mı ama içmemiş galiba içmiyorum dedi
https://www.youtube.com/watch?v=0nzUiH7aSpg
Canlı müzik eğlence yeri
Sence güven olur mu öyle birine
Olur neden olmasın en azından söylemiş