Tarkan belasına bulaştım kurtulamıyorum yine ben yine ben.😄
#doludolu

Tarkan belasına bulaştım kurtulamıyorum yine ben yine ben.😄
#doludolu

Hemde nasıl tam bir assolist edasıyla söylüyorum hemde 😂 bu arada sesim gerçekten çok güzeldir, Sezen Aksu ' dan sonra ilk parmakla gösterilen insan benim ama orta parmakla tabiii 😂😂
Dertlenmiş Bağlamamı çalıp söylerken o an en assolist ben oluyorumdur sanırım 😎 ama insanın kendi sesini beğenmemesi gibi bir durumu da var tabi
Tilbe söylerken ondan daha çok yıldız tilbeyim. Görse ağzı açık kalır.
Dur ona geçelim hemen bide ben deneyeyim ahahha
Benii kırdıgın gibii kalbini kıracağıım benii dinlemedin yaaa kısmı ile ilgileniyorun iyileştim hastalık yok😂
Kendi sesimi duyana kadar belki 😅
Ben sana söylerim 😅
Olur kabul ediyorum 😀
Cevap
13Cevap
Elime çubuğu aldığımda şarkı söylersem oluyor tabi 😅
Evet, mikrofonumun başına geçince solistoluyorum 😎
Benim sesimi şarkıcılar duysa işi bırakır sen solist diyorsun :D
Evet hatta ben evde kimse yok sanıyodum ispanlyolca sarkı soyluyoduk bağira bağira sonra diğer odadan acaba ne zaman susucak sesi geldi yerin dibine girmisdim o ann😬😬
Ispanyolca*
Saçmalama neden yerin dibine giriyorsun pıtırcıgım 😄
Çok utanmişdim yaaa o an yüz ifadem aynda çok komikdi🤣🤣
Şeboyu nasıl Tarkan'a bağlarsın sen zevksiz.
Saa ne
Ses güzelse komşulara konser oluyordur. :D
Ben heryerde solist gibi takılıyorum. :D
Çook.😅
Üfff öyle bir sahne yaratyorum ki kendime hayran kalyorum shhsa😄
🕺🕺💃💞
hahaha solist değil de tam bi rock star gibi olabiliyorum 😂
Tarkan söylerken rock starlaşamadım ama ona da geçerim şimdi 🕺🕺 her gün yağmur yapabilir belki güneş doğabilir birbirimiize tutunursak belkii güneş doğabiliir ✌️🕺🕺😂
Oooo ooooooo oo o 😂
Teşekkür ederim💕
Ajdufhf 😂😂 ah evet, bütün gün konser veriyorum.
Tarkan'ın solisti çok iddialı ol sanki be 🙄 ahshshshsh
Oluyor evet , ramazanda hiç keyfim ve halim yok
Hayır ne soslisti ben Diva’yım. Arakadan eşlik edenler solistlerim oluyor 🤣🤣
her zaman şan eğitmim de olunca assolist moduna giriyorum
Evet, kendimi şarkının içindeymiş gibi hissediyorum 😂
En iyi rock yıldızı benim kızım haberin yok 😂
Biliyorum😂
Şımartıyorsun 😂😂 🤘🏻
O senin yeteneğin.😄
Evde şarkı söylediğimde sıklıkla komşularımı rahatsız ediyorum ve bazı hoş olmayan şeylere neden oluyorum.
Hoşuma giden bir şarkıya aniden eşlik ediyorum
Çoktan beri söylemiyorum yaşlandım galiba
Evett🤭🤭🤭🤭🤷♀️😅😂😂😂
Yalan şeyler.
Neden yalan gayet eğlenceli bence
Hiç de öyle bir hissiyat olmuyor.
İçindeki yaşlıyı çöpe at😑
Gözü yaşlıyı atalım bence 😂
Olur tamam düzelecekse😂
Başla bir yerden o zaman:)
Oluyor bazen.😃
Evet hele bazı şarkılar 🤌
Ayran çırpacağı elimdeyse evet.
Olmuyor
Her zaman 😂
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?