benden 1,5 ay önce ayrılan sevgilim 2 gün önce beni yanlışlıkla wp'tan aramıştı
hiçbir şey yazmadım, sormadım
bugün ise bunu wp hakkında yapmış
şarkı sözlerinin tamamına bakınca hıçkıra hıçkıra ağladım
sizce bu sözü ile ne demeye çalışmış?
benden 1,5 ay önce ayrılan sevgilim 2 gün önce beni yanlışlıkla wp'tan aramıştı
hiçbir şey yazmadım, sormadım
bugün ise bunu wp hakkında yapmış
şarkı sözlerinin tamamına bakınca hıçkıra hıçkıra ağladım
sizce bu sözü ile ne demeye çalışmış?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kol düğmeleri şarkısı rahmetli Barış Manço'nun sevgilisinin ayrılırken hediye aldığı kol düğmelerini konu alan bir şarkı. Yani sen gitsen de o hediye ettiğin kol düğmeleri her akşam aynı kutuda yan yana olacak bizler gibi ayrı kalmayacak anlamı taşıyor.
peki bizim durumumuzu ne olarak görüyor şu an? bir efkar mı sarmış onu?
Evet öyle. Tekrar barışmak istiyorsan yaz ona.
Hatta direkt yazma sadece Döneceksin Diye Söz Ver şarkısını yolla ona Yüksek Sadakat grubundan.
ben aslında onu çok seviyorum. bence o da hâlâ seviyor. aynı fakültedeyiz. kantinde denk geliyoruz. son zamanlarda kendini ele veriyor, geçen gün wp'tan araması da en açık ele verişiydi. beni hâlâ takipte olduğunu biliyorum. sosyal medyadan her yerden çıkardı ama hâlâ izliyor biliyorum. durum şu ki, defalarca ayrıl barış oldu. her seferinde giden oydu. evet ailesinde kocaman bir kaos ve düzensizlik vardı. en son döndüğünde bundan korktuğundan ve kendi hayatının da böyle olacağından korktuğundan bahsediyordu. ona beraber yepyeni bir hayat kuracağımızı söyledim. inandık. bu sefer beni asla bırakmayacağını söyledi ne olursa olsun. ama bir gün basit bir sebepten tartıştık. olayı çok büyüttü. anlam veremiyordum. çabaladıkça beni yanlış anlıyordu. 1 hafta konuşmadık. baktım her yerden çıkarmış beni. yazdım, sordum. her şey bitti dedi. o gece hiç bahsetmediği şeyi anlattı, ayrılık sebebi de buydu. bazı ilaçlar kullanıyormuş ve bu yüzden hiç olmadığı birine dönüşmüş. hiçbir şey istemediğini ve artık yalnızca tek kişilik şeyler istediğini söyledi. bir daha da yazmadım. son sohbetimiz de buydu. ta ki 2 gün önce beni wp'tan yanlışlıkla arayana kadar. muhtemelen yine wp profilime bakacaktı eli kaydı. şimdi bu şarkının sözlerini hakkında yapması ile açıp okudum hepsini hıçkıra hıçkıra ağladım. içime çok fena oturdu...