
Konsere gitmeyi mantıklı mı bulursunuz? Aksine mantıksız mı?

Konsere gitmeyi mantıklı mı bulursunuz? Aksine mantıksız mı?
Boşa harcanması bence yanlış bakış açısı insanların zevkleriyle alakalı bir durum müziği müzik ruhunu bilen, seven her insan sevdiği sanatçının konserine gidip dibine kadar eğlenmek ister.
Herkesin keyif aldığı şeyler farklıdır.. Benim için gereksiz bir harcama olur ama konserlerde tıka basa dolan alanları gördükçe azımsanmayacak bir ilginin olduğunu da görüyorum..
Teşekkür ederim..
Asla değildir lütfen 😅
😅😅
Günaydın kardeşim, teşekkür ederim 🙏
Sitenin deadpoolu cık arada dışarda deadpoolluk yap😅
https://youtu.be/95ohAn4wMww?si=wARexo7bNcEpv12Z
Moda giriyorum 😂
Dur yaaa bi gözümü acayım ben 😂 ama güzelmiş heee ilk defa dinledim 😎
Kesinlikle 😅
Hiç poncikleşme en poncik benim 😂😂
Yaaaaa en poncik o 🙏☺️☺️
Cevap
7Cevap
Benim için gereksiz
Gereksiz hele bu zamanda gidenlere akıllı gözüyle bakmıyorum hepsi playback yapıyor
eğlenmek amaçlı gidilen bir yer, ben gereksiz buluyorum
Kafa dağıtmak isteyen için iyidir
gereksiz masraf günümüzde.
Playback ise yazık gerçekten
Güzel bir etkinlik aq
Bence kafa dağıtmak için gerekli bir şey
Gerekli
Gereksiz bir insan icin herkes aptal olmus
Bence gereksiz.
eglenceli bence boku cikmadigi surece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?