Günaydın
Zor bir dönemden geçiyorum. Kederimi sevincimi ben hep dışa vuranlardanım. Bayılır sıkılırsanız bundan dolayı kafanızı pencereden çıkartıp nefes alın 🤷♀️
Şu sıralar çok ağlıyorum bu parçayı dinleyerek.. Ne demiş Selda Bağcan
Artık bu gafletten uyan, beri gel halo beri gel
Çok uykudan gelir ziyan, carı gel halo carı gel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Şarkı dinlerken çok hayal kurarım ama ağladığım nadiren oluyor.
Cok aglayan bir insanim ama hayal kurup agladigimi bilmiyorum. Genelde olana, olmayana, olduramadigima agliyorum
Bazen akışına bırakıp seyretmek gerekiyor..
Su an o asamadayim o akiyor ben seyrediyorum. Seyrettikce cosuyor sonunda yikip gececek.
Olsun belki de yıkılması gerekiyor..
Belki de.
Çok fazla oluyor bu bana daha bugün yaptım bunu🤭
Olsun duygularını yaşamalı insan.. içine atınca bi halt olmuyor
Evet ağlarım hatta müzik dinlerken beynimde senaryo yazip, film çekiyorum 😂
Şşşşt aramızda kalsın o bende de var biraz
Hayal kurduğum oluyor ama ağladığım pek olmuyor
Arada oluyor ama müzikten ziyade melodi ve resim duygulandırıyor
Çoğu zaman bende yaşadım bunu. Neye çözüm oluyor diye sor hiç bir şey.
Bi ara olmuştu evet, artık olmuyor Allah'a şükür ona göre hayatımı yaşıyorum.
Kafaya takınca çok oluyor her zaman iyi düşünmek gerekir yoksa daha çok üzülüyorsun
Ağlamak mı kalbim kurumuş tek damla yok
Ağlayamamak mi daha iyi peki yoksa ağlamak mı
Hayal kurduğum oluyor ama gerçekleşmesi zor
Hayaller gerceklesmek için vardır demişler ne kadar doğru bilemicem ama
Hayal kurmuyorum ağladığım doğrudur bir çok kez
Ağlamadım ama strese girdiğim çok oluyor.
Yok aşkitom olmuyor
Bunu yapmiyorum kendime.
Çok kez oluyor
Şarkılarda buluyoruz anlamamızı 🎶
*anlamımızı olacaktı
Hayır