Şarkı dinlerken hayal kurup ağladığın oluyor mu?

Günaydın

Zor bir dönemden geçiyorum. Kederimi sevincimi ben hep dışa vuranlardanım. Bayılır sıkılırsanız bundan dolayı kafanızı pencereden çıkartıp nefes alın 🤷‍♀️

Şu sıralar çok ağlıyorum bu parçayı dinleyerek.. Ne demiş Selda Bağcan

Artık bu gafletten uyan, beri gel halo beri gel

Çok uykudan gelir ziyan, carı gel halo carı gel


Şarkı dinlerken hayal kurup ağladığın oluyor mu?
Cevapla