Solmadan gel artık aşkımın gülü
Olsa da konuşsa kalbimin dili
Küçücük dünyamda bir bilsem seni
Görünmez yazıyla yazdım kalbime
Böyle bir aşk görülmemiş dünyada
Ne geçmişte ne de bundan sonra da
Arasalar bulamazlar rüyada
Göremezler seni yazdım kalbime
Nasıl sevgiliymiş görün de bakın
Sevgilim seninle buluşmam yakın
Unuttum desem de inanma sakın
Anılarla yazdım seni kalbime
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben seviyorum şarkıyı bak aklıma getirdin şimdi
Genelde nasıl bi ruh halindeyken dinlersin mesela aşk acısı çekerken mi yoksa yeni aşık olduğunda mı?
Yok be mutluyken aşk acısına gitmiyor bu şarkı
Sana bir şey daha sorabilir miyim
Tabiki
Ben bunu paylaşmıştım.
Bilmek istiyor muyum
Eğer bu duygu iki tarafın da hissettiğiyse
Gidiyor olmanı görmek üzücü
Bir bakıma kalmanı umuyordum
Bebeğim ikimiz de biliyoruz ki
Aslında yarın söyleyemeyeceğin şeyleri söylemek için olan geceleri
O da bunu.
yine damarıma basıyor
Ve kandırıyorum kendimi
Yüksekten bakan bu gözleri tanıyor
Dipten gelen emeklerim
Kara tahtaya yazılan çocuktum
Yaşadıklarım aşırı dozdu
Çok sevdiğim kendini bozdu
Dik durmanın kuralı yoktu
Neler gördüm neler?
Çektim kader, artık yeter, oof
Şalteri kapattım, vitesi yok artık
Bu gece günahın boynuma kalsın
Tüm nefreti soluma topladım
Benden geçti
Bu sözler yukardakine gönderme mi sence?
Tabiki gönderme şimdi siz neden konuşmak varken bunları yapıyorsunuz ortada bir aşk iki acı çeken insan var dimi tek bir kelime etsen gururunuzuda kırar ah be niye böyke yapıyosunuz
Ya şizo diyebilirsin belki bilmiyorum ama nerdeyse 1 yıldır takipleştiğim biri var. Hiç yazmadı ama sürekli ben ne paylaşsam benzer şeyler gönderme vs. burada da sordum bıktıracak kadar kaç kez çoğu kişi gönderme dedi. Her şey iyi hoştu. Bu doğum gününden önce 10 gün bir şey koymadı. Sonra doğum gününü kutladı yakın arkadaşı var bi kız bi oğlan (sevgililer), bi de ailesi vardı başka kimse yoktu. 1 hafta sonra konsere gitti bunlar.(mekana damsız almıyorlar) sonra arabada akım gibi bir şey çekmişler. O çift olan arkada ön tarafta da bi kız oturuyor bunun yanında. Ben de sinir oldum. 1 ay hiçbir şey paylaşmadım. Kendime yalan söyledim diye bi şarkı var onu paylaştı. Ben karşılık bir şey koymadım. Sonra benim alakasız bi story vardı onun ertesi günü yine çaresiz bıraktın umutlarımı vs diye bi şarkı var onu koymuş. Sonra ben şarkı koydum. Sonra aşk kırıntısı şarkısı var ya onu koymuş. Sonra ben de bu yukardakini koydum. O da bunu koymuş. Story koyuyorum genelde ilk görenlerden oluyor vs. Ne düşüneyim bilemiyorum
E konuş sor
Soramam ya :( bi de Benim spotify hesabım gizliydi. Ben onunkini bulmuştum. Sonra dedim yeni hesap açayım. Adımın fotomun falan olduğu. Bakacak mı acaba diye merak ettim. Hesap açtım. Şarkı listesi oluşturdum. Ona gönderme yaptığım bi şarkı vardı storyden, o şarkıyı 2 kişi söylüyor. İkisini de eklemiştim listeye. 1 hafta içinde o da bi liste oluşturdu. Aynı şarkıyı, storyde paylaştığım değil diğer kişininkini eklemiş o yeni oluşturduğu listesine. Sonra dün o şarkı paylaşınca ben de spotify da ekleme yaptım. Grup 84- sesimi duymuyor musun eklemiştim. Bugün de o ekleme yapmış. Müslüm gürses- seni yazdım.
Böyle nereye kadar devam ediceksiniz peki
Bilmiyorum sen benim yerimde olsaydın üzerine alınır mıydın
Yok ugraşmam direk yazarım ya hiç ya hep soru işaretlerine dayanamam çğnkü
10 yıllık erkek kankimle de takipleşiyorlar dedikodum dönsün istemiyorum o yazsın istiyorum
Yani o adım atmıyo sen adım atmıyosun saçma bi durumun içindesin bekleyip görceksin ozaman
Bugün şöyle bir şey yaptım anlamış mıdır bilmiyorum ama. Pc yi açarken ekran dönüyordu lütfen bekleyin yazıyordu orayı çektim her dk sabrı sınanan o kişi yazdım.
Yaşlar kaç
28
Ya kız küçükte değilsin sen niye uğraşıyorsun bunlarla ya bul birini otur sev işte
Ya 3 yıldır ilk defa dikkatimi çeken biri oldu 😢
Ama bu çok saçma degilmi tatlım ya
Ben de ilk başlarda aynı şeyi söylüyordum saçma bi şekilde hoşlanmaya başladım.
Sana çok tuhaf bir şey daha söylemek istedim. Annemin liseden arkadaşı var bizim bi üst sokağımıza taşınmışlar 5-6 sene önce ve sürekli eve davet ediyormuş bi türlü denk gelmemişti. 3-4 ay önce gittik. O gün o evde çocuğun storysini açtım falan. Ordan geldikten 1 hafta sonra annemin arkadaşının o çocuğun halası olduğunu öğrendim. Birkaç hafta önce yine yolda karşılaştık. Diğer halası da vardı yanında o gün oturduğumuzda da babasından falan bahsetti kadın.
Yani diyosun ilahi bir işarette var hahahhahahha
Düşün 40-45 senedir hiç görüşmüyorlar kadın gelmiş koronadan önce bize biz 3-4 sene sonra gidiyoruz ve bu dönem benim ondan hoşlandığım döneme denk geliyor. İşaret mi dersin😂
Tesadüf diyebiliriz buna ya sadece denk gelmiş sen hazreti züleyhamısın daha nekadar bekliycen hz yusufunu😀
Züleyha tövbest onunki yasak aşk😂
Çaprazımızda tekel bayi vardı kapandı yenisi açıldı. Açılan tekel bayi çocuğun soyadı yemin ediyorum kaçamıyorum labirent gibi bütün mahalle sardılar beni😂
30 yıl bekledi oda sonra gençliği bahsedildi yusufuna kavuştu kız 😀
Allah bereket versin 30 yıl beklemem inş hahahha
Başrolünde bebek olan bir filmden bir kesiti storye koymuştum. Hoşlandığım kişi 10 dk sonra gördü. O da benden 2 saat sonra kucağında arkadaşının bebeğiyle fotosunu çekip koymuş. daha önce hiçbir bebekle ya da çocukla foto koymamıştı) tesadüf mü bilerek mi sence?
Sen okadar bekleme sakın😀
Ahhahahhshshhs ya siz gönderme yapıyosunuz işte birbirinize yani diyorki bak gelemiyorum dilim baglı belki çekiniyorum ama takipteyip bi konuşma başlatsan bari
Sen alınır mıydın buna 😂
Yani dikkatimi çekerdi her yaptıgımı yaparsa bende üstüme alınırdım 😀bugün şöyle gül falan paylaş bakalım oda paylaşırda sende alın😀 zaten alınıyorsunda
Daha bir sürü şey var bu yukarda anlattıklarım en son :D o yüzden bu kıvamdayım 😂
Hanahhahahha gece gece çok güldüm hakkını helal et😀😀😀
Yani sürekli üzerime alınma sebebim o yüzden sürekli böyle göndermeler olduğu için 😂 helal olsun. Sence bizden olur mu ya
Biriniz adım atsa olcakta adım atmadıgınıx için bişey olamıyor gahahhahaha
Koyduğu şarkı canımı sıktı biraz da spotifyda dinlediği başka 😂 beni mi deniyo çözemedim
Hahahhahahhaha nekadar eylencelisiniz siz mistik bir dil geliştirmişsiniz aranızda😀😀😀
Hani şu yukarda söyledim ya ben şarkı koymuştum diye o şarkıyı manzarayı çektim güneşi arka planda o vardı üstüne şarkıyı ekledim. Benim storyi gördükten 1 saat sonra (2 gün önce yazın benim çok sevdiğim 2 kez gittiğim deniz kenarı bi yer var oraya gitmişti) orada deniz kenarında güneşe bakarken foto çekilmiş onu paylaştı.
Ben de en son kasımda paylaşmıştım foto. 2 gün öncesinde post olarak foto paylaşmıştım o da post olarak foto paylaştı
Hahahhahahah ya çok kalmak isterdim ama çıkmam gerekiyor ama bişey olursa soruyu güncelle olurmu😀😀😀🫶
Tamam off darladım seni kusura bakma helal et arkadaşlarımdan kimseye anlatmadım bu mevzuyu
Arada dinlerim güzel şarkı özellikle baba söyledimi dinlenmezmi
Genelde nasıl bi ruh halindeyken dinlersin mesela aşk acısı çekerken mi yoksa yeni aşık olduğunda mı?
Bu şarkı genelde kırık bir kalp yani aşk acısı çekerken dinlenir işte rakı sofrası olur çay sigara olur viski olur dinlenir yani sade sigarayla bile ama benim kalbim genel olarak kırık olduğu için babanın şarkıları genelde hitap ediyor bana
Sana bir şey daha sorabilir miyim
Tabi sorabilirsin
Ben bunu paylaşmıştım.
Bilmek istiyor muyum
Eğer bu duygu iki tarafın da hissettiğiyse
Gidiyor olmanı görmek üzücü
Bir bakıma kalmanı umuyordum
Bebeğim ikimiz de biliyoruz ki
Aslında yarın söyleyemeyeceğin şeyleri söylemek için olan geceleri
O da bunu.
yine damarıma basıyor
Ve kandırıyorum kendimi
Yüksekten bakan bu gözleri tanıyor
Dipten gelen emeklerim
Kara tahtaya yazılan çocuktum
Yaşadıklarım aşırı dozdu
Çok sevdiğim kendini bozdu
Dik durmanın kuralı yoktu
Neler gördüm neler?
Çektim kader, artık yeter, oof
Şalteri kapattım, vitesi yok artık
Bu gece günahın boynuma kalsın
Tüm nefreti soluma topladım
Benden geçti
Bu sözler yukardakine gönderme mi sence?
Gönderme demek çok iddialı olur ama okumuş belli yani ama yazan kişi tamamen silmiş nefret kusmuş ve seni sevmiyormus ya da kimden ayrildiysa onu sevmiyormus seven insan öyle yazmaz
Şarkı sözü bunlar
Fatkedermi sence o şarkıyı secmiski onun sözlerini benimsiyor
Ya şizo diyebilirsin belki bilmiyorum ama nerdeyse 1 yıldır takipleştiğim biri var. Hiç yazmadı ama sürekli ben ne paylaşsam benzer şeyler gönderme vs. burada da sordum bıktıracak kadar kaç kez çoğu kişi gönderme dedi. Her şey iyi hoştu. Bu doğum gününden önce 10 gün bir şey koymadı. Sonra doğum gününü kutladı yakın arkadaşı var bi kız bi oğlan (sevgililer), bi de ailesi vardı başka kimse yoktu. 1 hafta sonra konsere gitti bunlar.(mekana damsız almıyorlar) sonra arabada akım gibi bir şey çekmişler. O çift olan arkada ön tarafta da bi kız oturuyor bunun yanında. Ben de sinir oldum. 1 ay hiçbir şey paylaşmadım. Kendime yalan söyledim diye bi şarkı var onu paylaştı. Ben karşılık bir şey koymadım. Sonra benim alakasız bi story vardı onun ertesi günü yine çaresiz bıraktın umutlarımı vs diye bi şarkı var onu koymuş. Sonra ben şarkı koydum. Sonra aşk kırıntısı şarkısı var ya onu koymuş. Sonra ben de bu yukardakini koydum. O da bunu koymuş. Story koyuyorum genelde ilk görenlerden oluyor vs. Ne düşüneyim bilemiyorum
Ben sana bunu çok güzel detaylı uzun uzun anlatırım da burdan anlatılmiyor üşeniyorum yazmaya çünkü 2 sayfa tutar tahminimce
Özet anlat
Çok uykum geldi üşeniyorum da kısaca söyleyim sana ben kadınlar iyi adamlarisever kötü adamlara aşık olurlar diyim. O senin için uygun birisi değil bunu bil
Güzel bir ilişkim varsa dinlerimde baya bi süre dinlemicem gibi
asla dinlemem eski sevgilimin bana attığı şarkıydı. o aptal yüzünden eskiden severek dinlediğim şarkıdan nefret ettim
platonik aşıksan dinlenecek en güzel parça
Yeni aşık olunca gibi
yani tek taraflı aşk, sen ona aşıksın ama o bunu bilmiyor. şarkının sözleride solmadan gel artık aşkımın gülü, yani bendeki bu aşk bitmeden gel demek istiyor. o manayı nalıyorum kendimce ;)
Sana bir şey daha sorabilir miyim
olur
Ben bunu paylaşmıştım.
Bilmek istiyor muyum
Eğer bu duygu iki tarafın da hissettiğiyse
Gidiyor olmanı görmek üzücü
Bir bakıma kalmanı umuyordum
Bebeğim ikimiz de biliyoruz ki
Aslında yarın söyleyemeyeceğin şeyleri söylemek için olan geceleri
O da bunu.
yine damarıma basıyor
Ve kandırıyorum kendimi
Yüksekten bakan bu gözleri tanıyor
Dipten gelen emeklerim
Kara tahtaya yazılan çocuktum
Yaşadıklarım aşırı dozdu
Çok sevdiğim kendini bozdu
Dik durmanın kuralı yoktu
Neler gördüm neler?
Çektim kader, artık yeter, oof
Şalteri kapattım, vitesi yok artık
Bu gece günahın boynuma kalsın
Tüm nefreti soluma topladım
Benden geçti
Bu sözler yukardakine gönderme mi sence?
gönderme kesinlikle değil, altta yazılan sözlerde kısaca söylemek istediği bu ilişkinın tamamen bittiğini, geri dönüşün asla olmayacağını, yukardakide düzelme şansının olduğunu anlatmak istemiş. yanlışmıyım?
Kafam hafif dumanlıyken... Ve şuanda işte..
Yeni aşıkken mi aşk acısı çekerken mi?
Er Türlü
mutluyken
Yeni aşık olunca gibi mi
Herhangi bir an