"Ben hala vazgeçmedim
Bil istedim, duy istedim
Gör sevgilim, vazgeçmedim"
"Ben hala vazgeçmedim
Bil istedim, duy istedim
Gör sevgilim, vazgeçmedim"
"Bugün olmaz yarın olur, sen kendi yolundan şaşma.."
Son zamanlarda dinlediğim bu şarkısının en çok hoşuma giden yeri..
https://www.youtube.com/embed/H3Z6O9VDTTkELVEDA DEDİM HER SEVGİLİYE
KIRGINIM SADECE DÜŞMAN DEĞİLİM
ŞÖYLE BİR BAKINCA DÖNÜP MAZİYE
İÇİM BURUK AMA PİŞMAN DEĞİLİM
ŞÖYLE BİR BAKINCA DÖNÜP MAZİYE
KALBİM BURUK AMA PİŞMAN DEĞİLİM
KARA SEVDALIYDIM KİMLE OLDUYSAM
İNKAR EDECEK BİR İNSAN DEĞİLİM
MUTLAKA HAKLIYDIM KİMİ KIRDIYSAM
İÇİM BURUK AMA PİŞMAN DEĞİLİM
Kaderin izin vermediğine şansın gücü yetmez sözü belkide doğrudur.
https://www.youtube.com/embed/0-SCNDwGcgECevap
5Cevap
Ölmüsüm de, yitmişim de
Sevmişim de, yetmemişim de
Haberim yok
Bu var bence güzel
Başkaları için yazılmış sözlerle belleğimi doldurmayı tercih etmiyorum. Genelde fon müziği olarak dinlerim
Çapkın kız çapkın kız benim adım çapkın kız aşk yalan inanma xd
ah bu gecelerin dili olsa da bir konuşsa, sana beni anlatsa, yüküm ne kadar ağırsa, anlardın...
Dilber evin barkın yok mu 🤦♀️
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?