Arkadaşlar muzikten anlayanlar (enstrüman) cevap verebilir mi?

Merhaba

2.5 aydır Ud kurs kursuna gidiyorum, fakat henüz 3 4 nota basmaktan ileriye gidemedim, çaba da sarf ettiğim halde olmuyor , henüz erken mi yoksa ben mi beceriksizim.

Güncellemeler
+1 yıl
Yani zor bir alet bunun farkındayım ama , moralim çok bozuluyor bu işe
Güncellemeler
+1 yıl
Müzikten anlayan dedim , arkadaşlar eline flüt almayan fikir beyan etmesin lütfen
Güncellemeler
7 ay
udu çalmayı öğrendim :D
Arkadaşlar muzikten anlayanlar (enstrüman) cevap verebilir mi?
Cevapla