Canlı göreyim bana yeter. Ne hoplayıp zıplıcam mı diyorsun, yoksa kaç kere konsere gidiyoruz tadını çıkaralım diyip kendini kaptırıyor musun? Gitmişken de eğlenirsin ama şimdi yaa, kaldır o koca totişini 😅
Konserlerde kendini kaptıran taraf mı yoksa sakince müziği dinleyen taraf mısın?
Yıldız Tilbe konserini tavsiye ederim. İçmeden sarhoş oluyorsun. Çok farklı bir atmosfer sjsjsj. Serdar Ortaç’a da gittim bikere. Çok iyi organize ediyor konserleri. Epey keyifliydi.
ben yıldız tilbe pek sevmiyorum serdarı normaldede çok sevdiğim içiiin. yoksa tutupta bi yıldız tilbe konserine gideyim demem. serdar ortaç çok eğlenceli yapıyor ama onun dışında zaten sevdiğim için canlı görmek onun mutlu olmasına eğlencesine şahit olmak isterim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben konsere gitmeyen istemeyen tarafım :D
serdar ortaç konseriyse hoplar zıplarım onun dışında konsere gitmem zaten
Yıldız Tilbe konserini tavsiye ederim. İçmeden sarhoş oluyorsun. Çok farklı bir atmosfer sjsjsj. Serdar Ortaç’a da gittim bikere. Çok iyi organize ediyor konserleri. Epey keyifliydi.
ben yıldız tilbe pek sevmiyorum serdarı normaldede çok sevdiğim içiiin. yoksa tutupta bi yıldız tilbe konserine gideyim demem. serdar ortaç çok eğlenceli yapıyor ama onun dışında zaten sevdiğim için canlı görmek onun mutlu olmasına eğlencesine şahit olmak isterim
Sakince dinleyen taraftayım ben. Öyle çılgınlar gibi hoplayıp zıplamalar yok ben de. Dinler, keyif almaya bakarım sadece.
1 kere gittim açık havada insan nefes alamaz mı? Alamadım. Bir daha gitmem
Kaptırırım ortam coşuyorsa bende coşarım abartıya kaçmadan
Kaptırmam da eşlik ederim oynarım işte
Gitmeyen tarafın
Sakin dinlerim