Konserlerde kendini kaptıran taraf mı yoksa sakince müziği dinleyen taraf mısın?

Canlı göreyim bana yeter. Ne hoplayıp zıplıcam mı diyorsun, yoksa kaç kere konsere gidiyoruz tadını çıkaralım diyip kendini kaptırıyor musun? Gitmişken de eğlenirsin ama şimdi yaa, kaldır o koca totişini 😅
Konserlerde kendini kaptıran taraf mı yoksa sakince müziği dinleyen taraf mısın?
Konserlerde kendini kaptıran taraf mı yoksa sakince müziği dinleyen taraf mısın?
Cevapla