Adı eren olan bi câniye asigim,1 hafta sevgili kaldık ve bizden olmayacağını söyleyerek ben ayrıldım fakat ayrılmam için bana birçok sebep ve soğukluk verdi, 4 yillik bi ilişkiden çıktıktan sonra ilk defa gerçekten birinden hoşlandığımı ve belkide sevilebilecegimi hissettim, yanılmışım belki de sevilebilecek kadar güzel ya da eglenceli değilim ama istediğim tek şey sevgiydi gece saat 11 sularında Amo'nun yonca şarkısını snap atti şarkıyı deli gibi üstüme alındım ve başladım ağlamaya soluğu sonunda burada derdimi bu yere kadar okumuş olan sana anlatmaya geldim ben ne yapicam bilmiyorum onu seviyorum onunda bana karşı boş olmadığını düşünüyorum ama bizden olmuyor..
Güncellemeler
+1 yıl
Spesifik balık erkegi
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kendi isteğinle ayrıldıktan 1 hafta sonra duruma ağlaman... Tövbe haşa kadınlar bir karar alırken süzgeçten geçirmiyor mu acaba
Ayrılalı 2 gün oldu
E daha kötü
Sonunu sen dile getirmişsin. Olmuyor. Salmaktan bırakmaktan başka çaren yok.
Bırakmak istemiyorum ama zorundayim işte istemediğim için bir yol arıyorum
Neden olmuyor peki?
Ben biraz takıntılı bi insanım ve o daha rahat olduğu için problem yaşıyoruz asla karismami istemiyor istediği gibi gezsin eğlensin kız arkadaşlarının doğum günü partilerine gitsin istiyor ama burada o eğlenirken içten içe ölen ben oluyorum
O ilişki seni yıpratır. Herşeyin farkında olarak neden aynı şeyi istemeye devam ediyorsun?
Çünkü onu istiyorum benim olsun istiyorum belki de elde ettikten sonra sıkılırım ama yinede istiyorum takıntı haline geldi ve hiç iyi hissettirmiyor
Çok mantıklı bir hareket sergilemiyorsun şu an. Ha çözüm istiyorsan biraz şansını zorlaman gerekli. Huyuna git istediğini yap istediği gibi ol sonunda elde edeceksin.
4 yıllık ilişkiyi unutup 1 haftalık çocukta takılı kalman..
Ayrilmamizin üzerinden neredeyse 6 ay geçti ve onda takılı kalamazdim
Ahahahshhs offf gece gece süper komik