Sabah sabah zil seslerinizi merak ettim niye bilmiyorum 😀😂
İlk ben başlayayım 😄
Sabah sabah zil seslerinizi merak ettim niye bilmiyorum 😀😂
İlk ben başlayayım 😄
Şimdi olmasa da bir zamanlar bunu kullanmıştım...
Cevap
10Cevap
Benim zil sesi melodim bu
https://www.youtube.com/embed/zptsg0XO6LMBu şarkı güzeldir :D
https://www.youtube.com/embed/wJnBTPUQS5A Bu ortamda çalarken kimse rahatsız olmaz 😊
Güzel şarkı teşekkürler ☺️
Günaydınnn😻 tabiki paylaşırım ✌🏻
https://youtu.be/i0SzquKXQAE?si=zojWjCxXE5MCPf6UÇok güzel. 😊
Bu çalıyor bende.
Güzel parça. 😊
Ama modu düşürür bu 😕
Ben aurobik yapmaya gidiyom 😂😂
Telefonumun zil sesini unuttum 😒 kendi müziklerinden biri
Sadece WhatsApp aramalarında Big İn Japan parçası çalıyor normal çağrılar Huawei sesi.
Telefonum hep sessizde. Zil sesinden haberim yok 😅
Telefon yeni müzik ayarlamadım henüz buna. Gerçi çok da yeni sayılmıyor ama 🤷♀️
Şarkının keşfedilmesini istemiyorum ki kıyamadım paylaşmaya
Tabiki
https://youtu. be/cag3hYnBJ84? si=C4pQ_cBl8iUXGfdQ
budur, yerine sevemem keman
Saat alarmın sesi😂
söylenmedi hiç, icardi : )
iPhone zil sesi 😃
Kendi orijinal
Valla benim ki orijinal kendi müziği iPhone
Oceo - Evora💃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?