Şarkılarımızı dinlerken genelde rastgele değil de seçici davranarak ve özellikle de hoşumuza giden müzik temalarını belirleyerek müzik arar, dinler ve indiririz. Pekiyi sizin müzik temanız ne üzerine olmalı, dinlediğiniz şarkılarda hangi temalar geçmelidir? (Örnek: Aşk, ayrılık, hüzün vs.)
Dinlediğiniz şarkılarda sizin için olmazsa olmaz bir müzik temanız var mıdır?
Nostaljik fazlaca tercih ediyorum 40, 50, 60, 70, 80 hatta buna doksanları da katık edebiliriz. 2010'lardan seçici kişileri dinlerim Gökhan Türkmen, Emre Kaya vs hafif müzikler ve eğlenceli müzikler çok hoşuma gider. Operaya bayılırım. Bunun haricinde duygu durumuma göre müzikler tercih ederim 🌼