Lacrimosa, Elfen Lied Lilium gibi şarkılar ruhumu çok hafifletiyor,
sizin bunlar gibi sakinleştiren şarkılar var mı?
Lacrimosa, Elfen Lied Lilium gibi şarkılar ruhumu çok hafifletiyor,
sizin bunlar gibi sakinleştiren şarkılar var mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bana son zamanlarda bir tek Manga şarkıları iyi geliyor.. Hafifletmese bile kendime getiriyor..
https://www.youtube.com/embed/_z2psPc37YEŞarkıları fazlasıyla anlamlı çünkü :D
see you again şarkısı
çok iyi şarkı^^