Güncellemeler
+1 yıl
İsim yazarsanız sevinirim😊
Son zamanlarda Manga'nın "Yad Eller" şarkısı için diyorum bunu. "Tam benlik" diye..
Ölünmüyor mutsuzluktan - kolpa
Bu şarkı çok güzel
Alan Walker şarkılarını seviyorum ve evet bu şarkının da anlamı çok güzel😊
Cevap
3Cevap
thierry seconds to mars -edge of the earth
Hayır rı yok
Amon amarth
embrace endless ocean
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?