
Bugün dünya ruh sağlığı günü🌺
Ruhunuza iyi gelen şarkılar hangileri?

Bugün dünya ruh sağlığı günü🌺
Ruhunuza iyi gelen şarkılar hangileri?
şu an bu şarkıyı dinliyorum o yüzden bunu paylaşmak istedim..
Şimdi şaşıracağına inanıyorum :D
https://www.youtube.com/embed/VdSO_Ax3p1Ehttps://www.youtube.com/embed/IPtt5wVtpqYOld school rap <3 ben :D
https://youtube.com/playlist?list=PL7W_2rFUDxh8uiUb0POd87zI-Hw9U8bDY&si=BPJbhCZKUq0_xYaC
Böyle bir liste yapmıştım akşam
Güzel liste olmuş 🌺
Şebnem ferah dinlemeyi özlemişim😊
Teşekkür ederim unutmamak ve tekrar etmek için kendimce bi liste😊🌸
Rica ederim. Güzel geceler 💫
Sana da iyi geceler 😌
Teşekkür ederim 🌸
Bikaç gündür bunu dinliyorum ben
Cevap
16Cevap
https://spotify.link/doYz24P7MDb
https://spotify. link/nn2TJRU7MDb
https://spotify. link/hTp64sY7MDb
https://spotify. link/FKnMhd37MDb
https://spotify. link/GmP4QE87MDb
https://spotify. link/aN807yc8MDb
https://spotify. link/ttNjcOe8MDb
Çok fazla var da ilk aklıma gelenleri listemden attım.
Teşekkür ederim efem.
Ne demek, rica ederim.
İmparator ruhuma iyi geliyor lo
İmparator denilince aklıma gelen tek şey penguenler 🐧😂https://media. tenor. com/tSaOP4udTEUAAAAM/emperor-penguin-fall. gif
Onları da severim lo
Var bu😎 dinleyip dinleyip utanıyorum😂😂😂
https://www.youtube.com/embed/9sXLcbl3xCkAhaha 😂
Bedenim sağ sağ bedenim sağ. Yürüyebiliyorum elhamdulillah çok şükür ama ruhum? YOK. Ruhum yok ya.
Aklın varsa sana yetecek kadar gerisini boş ver.
Belirli şarkılar yok kulağıma ve gözüme güzel gelen hepsi işte 😂 peki ruh sağlığı olmayan bizler de kutlayabiliyos mu
Deliye her gün bayram olduğuna göre sakıncası yok sjj
Oy he bu iyidi jdngng
Ahaha Günaydınzz ayıktın mı🤣
Günaydınzzz
Ayıktıkss
Ben akşama kadar uyumak istiyom nasıl yapcaz onu dhhf
Denk geldikçe açarım ben senin uykunu sjj
😂 hadi bahamm
K-pop şarkılayı
Hiç dinlemedim 😂senin için dinliycem🥰
K- pop'cı olacam senin yüzünden 😄
Beğendim bak dinlerim ben bunu😂
Yevgeni Grinko'nun Rus asker marşı olan Polyuşka Polya'dan uyarlaması bana iyi geliyor.
Güzelmiş..
Evet, güzeldir :)
Ben genelde slow severim; Türkü olur, arabesk olur, taverna olur...
Nikahına beni çağır sevgilim 😄diyorsun yani😂
Şahidin de olurum : ))
Bu adam kim diye sorarlarsa😅sıkıntı çıkma ihtimali var. Gitme bence🤣
Gitmeyim dimi : ))
nostalji severim ben.. yeniler çok anlamsız geliyor bana..
https://www.youtube.com/embed/-1dGY8VaLYEYenilerde güzel. Hepsi olmasa da. Arada şans vermek lazım.
çok nadir çıkıyor arada.. bazen rock müzik de dinlerim.. repertuarım çok geniştir..
Genelde Ben yabancı sözlü şarkıları sevmiyorum yabancı olup da sadece ritmi olan şarkılar güzel oluyor Bir de mesela elektronik remix tarzı müzikleri severim
Müslüm gürses “ seni yazdım kalbime “
O’ nu hatırlatıyor 🫶🏻
Şu sıralar dinlediğim ve en sevdiğim. Mert Demir - Ateşe düştüm
Rast makamı insana huzur ve neşe verir. Rehavi makamı sonsuzluk fikri verir.
Soundtrack, braveheart, titanic, interstellar
İrlanda, kelt müzikleri ezgileri ve bazı ilahiler..
Bu ara kahraman deniz-uzak gelecek, böyle sever
Enstrumental müzklier
Bu aralar sertab erener ve selin geçit
o anki psikolojik durumuna göre değişiyor o durum.
Hep müzik mi dinlicez. Biraz da söyleyelim.
Su ara Beritan’a taktım baya ruhuma iyi geliyor 🚬
Ne dinlesem kar etmedi
Slow şarkılar
Mesela?
Siyah beyaz film gibi diyorsun 😄
Pek de mutlu bir anısı yokmuş, unutsan da olurmuş😅
Ben o konuda iyiyim baya. Gülerek hatırlarım😄sonuçta geçmiş gitmiş.
Ölümden başkasına çare var mı? var bence.
Kolun şimdi nasıl, iyidir umarım 🤔
Rica ederim
Değişiyor hep ruh halim gibi 🙁
Slow, arabesk
Örneğin?
Slow da Melike şahin
Arabesk de Müslüm G.
Afyer dark
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?