Evinizde müzik dinleme köşeniz veya odanız var mı? ya da olsun ister miydiniz?


Bilgisayar başında dinlemek gayet iyi geliyor ekstra bir köşe bilemedim denemek lazım aslında
ama o ekstra köşe yaparsam Spotify falan değil de Plaktan falan çalması lazım
klasik bir şeyler lazım 😂
Cevap
2Cevap
Müziğe çok bir ilgim olmadığı için yok olöasını da istemem ama okuma köşem olsun isterim
Bende şu an ikisi de mevcut. Kütüphane odam var.
Çalışma odasında ses sistemi var. Eskiden dans eğitimi aldığım zamanlar hep müzik eşliğinde dans ederdim.
Öyle bir odam veya köşem yok ama fikir hoşuma gitti 😄
Benim yok isterdim
Olur inşallah
Yatağımın başında tesisat dizili sıkıntı yok😂
Ben aile evinden bahsediyorum ergen odasından değil ama
Yani ailen gelip yatak baş ucunda mı müzik dinliyor
Ben ise aile evindeki tüm bireylerden bahsediyorum evde özel bir köşe ya da oda gibi. Sen şahsi diyorsun yani anlaşamadık asla 🤣
Çok şükür odam var
Müzik odan mı var
Var olmaz mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?