Sevdiğim şarkıları açarsa bence ortak bir yerde anlaşabiliriz.😌

Sevdiğim şarkıları açarsa bence ortak bir yerde anlaşabiliriz.😌

Bence bu şekilde onu kibar bir şekilde uyarmış olursun. Asıl hadsizlik kulaklığa rağmen sana ses gelmesi. Sesini çok açmaması gerekir. Suç onda. Sen 1 0 öndesin. İstekte bulunabilirsin. Hakkındır.
Bir kere kulaklığımı yanıma almayı unutmuşum yanımda oturan Mor ve Ötesi'nin "Bir Derdim Var" şarkısını dinliyordu. Baya bi arka arkaya dinledi istek yapmama gerek kalmadı. Şarkıda sevdiğim şarkı olunca gün gitti😬
Ben söyleyim sana istek şarkın var mı😌😂
Ebru gündeş gibi sesim var😂
Seeen gitttin gözüm arkada kaldı
canım sıkıldı çabuk gell
Tadım kalmadı hemen geeelll
Birkaç gün içinde dön noooolurrrrr...
Offff offf akşam üstü sesimde bir yanık ki 😕😂
Öyle dudak büküüüüüp
Hor gözle bakmaaa
Bırak küçük dağlarrrrr
Yerinde dursuuunn😄
Hahahahahaha 😄😄 bak mesela kendisine diye bilirsin dinlediniz parcalar cok guzelmis
Ben bu arada sizin istekleri begendim
Sizde benimkileri duymak istermisiniz gibi gibi yaklasimda bulun bence😂😂
Cevap
10Cevap
Günaydın hayır tabi ki de hadsizlik yapmış olmazsın.. hatta bence senin güzel müzik seçiminden dolayı iyilik bile yapmış olursun :D
Ah bee kimse iyilikten anlamaz olmuş 😄
Maalesef öyle :D
Abla be şu şarkıyı da aç da azcıkda benim havam değişsin bunalıma girdim sayende şuurum bozuldu de 😂
O durumdaydım aynı haha 😂
Anlayabiliyorum sabaha kadar yoldaydım otobüs şoförü en son Veysel Uluağaç açtı inerken başım dönüyordu 😂
Geçmiş olsun hiç duymadığım bi isim yazık olmuş sana 😄
Hayır ben severim de uyumamışım 9 saat yol gelmişim az bi vicdan dedim kendi kendime 😂
O kadar da olsun o zaman en azından sevdiğin şarkılar çalmış 😂
Sesini biraz daha aç da ben de dinleyeyim de sjj kısar belki
Aniden çek kulaklığın birini ve tek hamlede kulağına tak, çok etkilenecek bundan. 😄
Çok şanslısın. Hiç bir kadın o kadar yakınımda oturmuyor.
Buna hiç üzülmedim.
Nerde kaldı özel yaşamın gizliliği, nerde kaldı ihlali
Direkt aklıma şu mevzu geldi dşşddllxlxg
Kulaklıkla dinlediğine emin miyiz 😄
Çok rahatsız edici haklısın
Sende onu rahatsız et)))
Selamunaleyküm deyip öldüren sohbetler yap inerken senden kaçsın))))
Yoo insanlar sınırlarını bilmeli
peçeteye yaz ver bakim ne olacak 😀
Ahahaha repertuarı beğenmedim 😂
neler dinliyor 😀
Reynmen dinletti bana 2 3 tekrar 😂 nolur gitme diye
gitme guuulüm 🥺😂😂
Benim kulaklığın pilinin biteceği tutmuş eziyet gibiydi geçti şükür 😂
sende şarjı doldurup çıksana evden kızım 😂
Hem unutmuşum hem yeter sandımdı 🥺
olsun bak başka şekillerde de dinleyebiliyorsun 😂
Her zamankinden farklı bi yolculuk oldu yine de 😂
bende senle bu yolculuklarda bulunmak istiyorum 🥺
Sen benim istediğim şarkıları açar mısın 🥺
tabii ki hep senin istediklerini açarım 🥺
Benimle bir kulaklığı paylaşır mısın öyleyse 💍
sana kulaklığın ikisini de veririm 😀 sonra kendim kullanmadan önce ıslak mendille silerim ama 🥺 hijyen manyaklığu var bende 😁
Onu silebiliriz evet makul bi manyaklık 😂😂
yükselenimden başaktaki hastalıklı titizliği almasaymışım keşke 😂
Benim yükselen de onun teyze kızı oğlak 😂 düzen takıntılı
bende düzen takıntılığıda var her burçtan almışım ben ya yay burcu son ay ya bütün burçların özelliklerini alıyor genel anlamda 😂
Maşallah ne istersen var o zaman 😂
he her bok var 😀
😄😄😄 çok komik olur herald
Iste tabi hakkındır 😄
Gayet makul bir istek bence..
Abla şu şarkıyı açar mısın dee 😀
Peçeteye yazıp ver
Hiç sevmiyorum bu tarz insanları kulaklığını kes :D
Olur:)
Harika olur
On numara etkinlik 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?