Siz bir şarkının kötü anısı var diye o şarkıya küstünüz mü hiç?

Mahmut Tuncer-Lolo ile acayip küsüz.

Siz bir şarkının kötü anısı var diye o şarkıya küstünüz mü hiç?
Siz bir şarkının kötü anısı var diye o şarkıya küstünüz mü hiç?
Cevapla