Konserde hangi şarkıyı sevgili/eşinizle bağıra bağıra söylemek isterdiniz?

Selamm 😃

Konserde hangi şarkıyı sevgili/eşle bağıra bağıra söylemek isterdiniz? Bir aşkın olayım söylerdik bence ya 😃. (Takım tutmam bu arada)
Konserde hangi şarkıyı sevgili/eşinizle bağıra bağıra söylemek isterdiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Konserde hangi şarkıyı sevgili/eşinizle bağıra bağıra söylemek isterdiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Günün sorusu teşekkürler 💫💫
Konserde hangi şarkıyı sevgili/eşinizle bağıra bağıra söylemek isterdiniz?
Cevapla