Benim en son dinlediğim şarkıyı
size armağan etmiş olsaydım bu şarkı olurdu..
Saber el rebai - Sidi mansour
iyi geceler 🍂
size armağan etmiş olsaydım bu şarkı olurdu..
Saber el rebai - Sidi mansour
iyi geceler 🍂


İlahi aşkı bütün hücrelerine kadar yaşayan yüce gönüllü Nasimi, şu muhteşem eserin mizaha bulandı ya eminim yaşasaydın… Neyse. Ama bir yandan da bilmiyoruz işte. Yok efendim “benim cihana sığmayışım” falan. Kabahat kimsede değil ki insanlar eserin tarihini araştırmadan direkt yapıştırıyor mizaha. Benim aklıma eser sahibi bu yüce gönüllü şahıs geleceği yerde neden Fatih Erbakan geliyor? Buda bizim ayıbımız ve cahilliğimiz olsun ne diyelim?
https://youtu.be/iBd1r5VOK2cİlahi güzel ama teşekkür ederim
Arkadaşın listesinde bu şarkıyı dinliyodum.
Çok güzel alıp götürüyor insanı çok dinledim
Şu an Merve Özbey Yerle Yeksan dinliyorum.
Güzelmiş teşekkür ederim
Rica ederim
şu an dinlediğim bu şarkı olurdu..
Teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
Bu şarkıyı
Muslera söyledi diye dillerinden düşmüyo benim oğlanların 🤦🏻♀️
Mauro icardi söylüyordu bunu öyle görmüştüm teşekkür ederim
Bunu dinliyorum
https://youtu.be/jaMZ4lyteH0Sezen abladan dinle teşekkür ederim
Harika teşekkür ederim
Ne demek 😂
Güzel teşekkür ederim
Ricaa
Hemen geri kapattım teşekkür ederim
Çokta tımmm
Ama kalbimi kırdın
Damarımdan gidiyorsun teşekkür ederim
Rica ederim
Teşekkür ederim jsvdjfn murat kekilli severim
Güzel müzikler yapmış ben teşekkür ederim
biraz önce Galatasaray ın zaha transferini duyurma şarkısı
ali cabbar
Ali cabbar diye birisi transfer oldu Galatasaraya şarkıyı biliyorum
hayır fenerbahçenin çok istediği ZAHA adlı futbolcuyu aldılar
Galatasaray'a hayırlı olsun Fenerbahçeli olarak
Şimdi bunu dinliyorum
Bende dinleyim
İlk defa dinliyorum bende
Dinledim onaylıyorum teşekkür 🙂
Rica ederim 😄
Biraz hareketli şarkı olsaydı iyi olurdu dün iyi uyudum 😅
Uykunu mu getirdi 😄
Mahmut Tuncer şarkılarını özlemiş gibisin sanki 😂
Olur olur oda olur ruhum müsait 😅
https://youtu.be/NU-8oMdSjbE
Sen istedin bunu 😂😂
Video kullanılamıyor 😅
Sıra bende 😅
https://youtu.be/rpsI-yDzzcU
Ben daha I'm sorry nin etkisinden kurtulamadım 😂😂
Ben daha ne yapayım hareketli şarkılarla size neşe getirmeye çalışıyorum 😅
Çok ihtiyacımız vardı sağol 😂
Sende sağol 😅
Rica ederim, çok fazla titiz davranmaya gayret ediyorum her zaman 🙂
Peki çok sevdiğim bir şarkı ile kapanış yapmak istiyorum
iyi geceler..
https://youtu.be/tUK-dJG2Zlo
Katy Perry - Harleys In Hawaii 🚬😎
Senin görseller hayalimdeki haremden 😂
Katy Perry harika bir kadın sırf onu izlerim
Özgün bir kadın işini yapar geçer magazinsel değildir
Doğrudur ama güzel kadın herşeyi yerli yerinde
Zara- kurşuna gerek yok 🙂🔫
Zara sevdiğim kadın onun için ölürüm teşekkür ederim
Olduramadım / Özkan Uğur
Allah rahmet eylesin
Amin
Ama kopuktu kopuktu zincir Olduramadım 😊
Olur olur kafana takma
Aynen be yaaa şurda kalmış kaç yılım sanki 😅
Ölecek gibi konuşuyorsun
Ölücem elbet ne zaman Allah bilir
Allah uzun ömür versin
Sana daaa
İnşallah hayırlı ömürler versin
Sehabe - yok doktor
Ne güzel şarkı bu teşekkür ederim
Doktor güzel hoşuma gitti
Zeynep Bastık Uslanmıyor bu
Çok güzel şarkı teşekkür ederim
Kader/Adamım
Bunu onaylıyorum teşekkür ederim güzel şarkı
Rica ederim, bende yıllardır severek dinlerim ☺️
Morphia-Sallandım.
Zorla silah zoruyla şarkı söyletiyorlar gibi geldi
Tamam.
Teşekkür ederim 🥀
Serdar Ortaç Pare Pare
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?