Onunlaylen dinlediğiniz şarkılarınızı onsuz dinleyince ne hissediyorsunuz?

Sadece ben "Boşluk" hissine kapılıyor olamam bence, aklınıza geliyor mu güzel anılarınız o yürüdüğünüz/geçtiğiniz yollardaki konuşmalar, o güldüğünüz sokaklar, o oturduğunuz parklar bir gece ansızın üzüyor mu sizi de geçmişte kalanlar...

Güncellemeler
+1 yıl
Yüzyüzeyken Konuşuruz-Bodrum 🚬
Onunlaylen dinlediğiniz şarkılarınızı onsuz dinleyince ne hissediyorsunuz?
Cevapla