Ben Barış Manço çok seviyorum ❤️
BARİS MANÇO
CEM KARACA
ZEKİ MÜREN
NEŞET ERTAŞ
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tarkan dinlemek isterim. Ebru gündeş ve sibelcan. Sezan Aksu, kenan doğulu olabilir.🙂Ama ben konser sevmiyorum. Bayramda rock konseri vardı kimin olduğunu bilmiyorum. Tıklım tıklım kuyruk vardı benlik değil yani🙂
https://www.youtube.com/embed/xGzDUYPr0GQYks paragraf soru şıkları gibi seçenekler olmuş
Anlamadım
Anladım ben birde müzeyyen Senar dinliyorum , turkish musica hepsi çok güzel evet 😊
Gamjedeeeyim reva bulmaaam so so beatiful
Sezen Aksu evet geri don geri don neyolur geri don uzanır tutuver elini off çok zor 😇
Türkçe biraz az ama çok çalışıyorum yani 😇
Teşkür ederim 🙏3 yıl bukadar
Cevap
7Cevap
baris manço
Bir de cengiz kurtoğlu ve yonca evcimik ten aboneyim abone. Bende murat 131 var bitane kasetleri var hepsinin koyarım gezerim mükemmel bisey ya eskiler
Oldman 😁🙏
Tabii:)
Ses sistemi takıp geceleri bas bas "kapanmaz yarayım gece gündüz kanarım" şarkısını çalarsan seni polislere veririm
@hmmmmmmmm_ ne ses sistemi 2 tane hoparlör var arabada küçücük. Ayrıca ses sistemi de antika kasetli teyp:) okadar ses vermez. Murat 131 sahibiyim ben keko şahini değil
🤣
Anneme söyliyim muradına bi dantel örsün o zaman keko değilse madem😂
@hmmmmmmmm_ var zaten xd
Tamam öyle olsun benim annem yapmış seninki yapmasa da olur diyosun tamam☹
@hmmmmmmmm_ heee bn kendi anneme yapsin dedin diye okudum
Siz ne konuşuyor ya bana hep mesaj geliyor 🤦♂️
Nazikçe uyarabilirsin kardeşim ne ters ters konuşuyorsun?
Gene büyüklük bende kalsın
Kusura bakma
Sorry
Enstuldigung
Ben kötü bisey demek istemedi sen neden sinirlendi? Ben sizi üzmek istemedi yani siz konuşmak istiyor ozaman mesaj
Ama siz her yorum benim tel ötüyor Ben beratbozkurt nedenmiş bakamam 😇
Ben yinede kimse kırmak istemedi özür 🙏
@MehmetBegovic Kusura bakma arkadaşım
Ben de özür diledim zaten sizden.
Yabancı olduğunuzu farkettigim için 3 dilde özür diledim:)
Sorun yok
Karar veremedim ki ama 🙄 Neşet Ertaş'ı dinlemek isterdim.
He tamam teşkür ederim🙏
Tabiki baris manço
GüL pembeeeeee 😄😄
Aa merhaba bende onu severim evet 😁
Merhaba 😄
Ferdi özbegen olurdu kesinlikle..
Teşkür ederim 🙏
Rica ederim.
Barış Manço , Cem Karaca , Kazım Koyuncu
Hepsini dinlerimde neşet baba başka be
Neşet Babayı canlı dinledim
Barış Manço🤍
Bosnada çok sevilir ❤️
Zeki Müren ❤️
Hiç dinlemedim ama kendisi ben doğmadan önce ölmüş
Teşkür 🙏
Zeki Müren..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?