24 yaşındayım, sadece bir defa sinemaya gittim. Bu garip bir şey mi?

O da küçükken gitmistim. Kimseye söylemiyorum dalga geçmesinler diye çok mu garip sizce?

24 yaşındayım, sadece bir defa sinemaya gittim. Bu garip bir şey mi?
Cevapla