Buda benden olsun annem ile babamın evlilik şarkısı ve bende çok severim 95 yılında çıkmış şarkı benden 2 yaş büyük ☺️
💙
Buda benden olsun annem ile babamın evlilik şarkısı ve bende çok severim 95 yılında çıkmış şarkı benden 2 yaş büyük ☺️
💙
Gel sormam kimler öpmüş dudaklarını🤪🥳🥳
https://www.youtube.com/embed/29XcXa-da74Yaaa bayılırım 💙
eski şarkılar hep güzeldir
Yes
👍
Seden Gürel - Haydan Huya
https://www.youtube.com/embed/KTU-zeDJ3CcÇok cici Seden gürel en sevdiklerimden
Benim de öyle. Gerçekten çok severek dinlediğim klasik 90'lardan bir parçadır.
🙂
Cevap
13Cevap
Bu şarkıyı dinliyorum
Volvox'dan olurdu. Çoğunuz bilmez.
Ben severim 💙
Ne güzel
Yes
Yiaaa hahah süper gece gece dans ettim yerimde valla
☺️
Gülşen- Saz Mi Caz mi
Henüz Gülşen in estetiksiz taş bebek olduğu zamanlar 😈
Sakın sakın sakın ha 💃
https://youtu.be/O6pX9wJszcMZerrin özer paşa gönlüm çok seviyorum bu şarkıyı klibide çok güzel
Birçok var seçim yapamadım :)
Cesaretin var mı Aşkaaa-- Gülay
Yildi, tilbe - delikanlim
karabiberim /
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?