Manga
Mor ve Ötesi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Manga grubunun solistinin sesi daha iyi. O yüzden açık ara farkla Manga diyorum. Ki bana Harun Tekin çok havalı bir adamın gibi gelmişti. Zaten birlikte fotoğraf çekinmek için kulise çok az kişi gelmişti. İki dakika fotoğraf çekinmeden gitmişti. Parayı cukkaladım. Benden bu kadar der gibi oldu.
İkiside mükemmel, kiyas edemiyorum ama hazir manga dinliyorken manga diyeyim, şarkıyı bırakayım; bilmem kaçıncı kez dinledim.
"Sen inanmasan da son var anla"
Cevap
17Cevap
Manga tabi ki de
Mor ve ötesi yer geçer bu akpli fermanın grubunu
Yağmur Chpli yalnız
Mor ve ötesi kült rock alternatif rock değil.
Alternatif rock olarak en sevdiğim grup mavi gri
İkisi de çok başarılı ve çok seviyorum karar veremedim.
Manga grubunun solistinin sesi daha iyi. O yüzden açık ara farkla Manga diyorum.
mor ve ötesi varken manga kim akpli ferman..
Ferman Akgül ak partili değil ki
google a yazsan yeterli fotoğraflar çıkıyor biraz araştırsan bulursun
@Alacabulaca akpli canısı ama bence sesi daha iyi kaldiki aynı gruptaki yağmur Chpli 'birlikte güzeliz ' mesajimizi da verelim
@prensesmari Aa ben onu tam tersi biliyordum. Olabilir anlaştıktan sonra problem yok ☺️
Zor soru ama Mor ve Ötesi
İkiside iyidir severim
Mor ve otesi tabiki
Mor ve ötesi
#Mirliva
İkisininde konserine gitmeyi çok isterdim.
Manga grubunun solisti kadar irrite edici kimse yoktur herhde
ikisiinede bayılıyorum
Eskilerin yerini tutmaz ama ikisi de
İkisi arasında bir seçim yapacaksam Manga tabii ki
bu ikisine mi kaldık yani ikisi de değil
manga
Manga
Mor ve ötesi
#Mirliva
Manga ❤️❤️❤️
Manga tabiiki
İdo Tatlıses
Manga yı bilmiyorum bile
Maanga
Manga
Mor ve ötesi.
İkisinide dinlerim
Mor ve Otesi
Manga
manga
Manga
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?