Kendisinden hoşlanıyorum duygularimi belli ettim biraz ilk bulusmada , biraz kendini geri çekti soğuk yapmadı, ama geri çektiğini hissettim instadan en sevdiği Müziği Story atsam güzel bir manzara resmi ile nasil olur ne bileyim değişiklik olsun diye
Güzel olur
Saçma
Itici
Gerek yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
ordan anlam cikaracagini düsünüyorsan, güzel tatli bence :)
Beğenmezse ergence olmaz demi
yok ya olmaz
Şahsen ben olsam hoşuma gider zevklerime dikkat ettiğini ilgilendiğini düşünürüm :)
Gereksiz olur kendimi geri çektiğimi de anlamamış diye düşünürüm
Kanka kimine göre çok tatlı gelebilir kimine göre itici. O ayrımı senin yapman lazım kızı tanıyan sensin
Şu an için erken. İleriye taşırsanız doğum gününde olabilir mesela.
Beğenmezse ergence olmaz demi
Hayır neden olsun. Sadece biraz daha zaman, ilişkiniz biraz yol alsın
Gerek yok sana karşı kendini geri çekti ise devam etme
Yap gitsin ne olacak ki, incelik yani bu yaptığın bence
Güzel olur seni takip ediyorsa görürse mutlu olur 😄
çok doğru bir davranış olacağını sanmıyorum Kadınlar gerçeklerle ilgilenirler
Birine karşı birseyim yoksa duygum ne yapsa boş sevse belli eder kızlar bir şekilde sevmiyorsak uğraşmayın boşa çaba veriyosunuz üzülüyorum erkeklere sbsnsjs
Gerek yok buna, havalara girecek. Seni sevse yanında olurdu
Onu da etiketle storynin köşesine benim cok hosuma gidiyo
Güzel olur, ortak noktamız var mesajı içerebilir
Çok ezikçe bir davranış olur. Kendi hoşlandığın müziği paylaş.
Güzel olur
Beğenmezse Bile ergence olmaz demi
Yokya içinden gelmiş yapmışsın gerisi ona kalmış
Bence çok hoş davranış ben etkilenirdim
Begenemzse bile ergence olmaz demi
Bence gereksiz olur.
Yap en kötü ne olacak ki.
At gitsin sdnsndf
Ay cok romantik
Güzel olur tabii ki.
Mesaj yerine ulaşabilir görüyor ise
Güzel fikir
Aşırı saçma
#Hükümdar
Güzel anlamlı şık 😌
Bence cok güzel duruyor şahane
Ay bana yapılsa ağlardım sanırım 😻😻
Gayet mantıklı
Gayet iyi olur
Gerek yok.
En sevdigim
Güzel olur
Saçma
#Mirliva
Sen bilirsin
Gereksiz
neden olmasın
Guzel
ergen isi