İtzy;kendin ol asla kopyalama
Ben;tamam
*Daha Sonra*
Ben;irispu çucuği-
Ben;tamam
*Daha Sonra*
Ben;irispu çucuği-
"Bende yoluma giderim.. Ezdirmem kendimi.. Ama gezdirmem de gönlümü.. Gider acımı çekerim.."
Tamda böyle yapıyorum.
https://www.youtube.com/embed/vF_SaRzx2Y0Yaşlandığım ama asla daha akıllı olmadığım bir şeye sahibim
Gece yarısı öğleden sonralarım olur
Depresyonum mezarlık vardiyasında çalıştığında
Hayalet ettiğim tüm insanlar odanın içinde duruyor
Kendi cihazlarıma bırakılmamalıyım
Fiyatlar ve ahlaksızlıklarla geliyorlar
Sonunda krize giriyorum (zaman kadar eski bir hikaye)
Rüyadan ağlayarak uyanıyorum
Bir gün gidişini izleyeceğim
Çünkü sen benim planlarımdan bıktın
(Son bir kez)
Benim, merhaba, sorun benim, benim
Çay saatinde, herkes aynı fikirde
Doğrudan güneşe bakacağım ama asla aynaya bakmayacağım
Her zaman anti-kahramanı desteklemek yorucu olmalı.
Cevap
2Cevap
Eğer beni istiyorsan önce kendini değiştir.
Still alive- hayatta kalmaya devam etmeye çalışırdım herhalde.
Мне нужно твоё лишь внимание
(Sadece senin dikkatine ihtiyacım var.)
Mind never mind falan yapayım ben en iyisi
Yalanı bırak'' 😁😁😁
Ben mi>;/
Anlamıştım wjsj
Aşka şöyle, aşka söyle
Gülümse hadi gülümse bulutlar geçsin
Sen ne anlatıyon be abla gözünü seveyim be abi
Sana soran olmadı >:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?