Konser olayı tamamen saçmalık.
Birilerini dinlemek için ayağına kadar gidip o kadar kalabalıkta ne olduğu belli olmayan tiplerle birarada olmanın bize artısı nedir?11 Yorumla- +1 yıl
Farklı tiplerle bir arada olmak düşüncesi çok doğru aslında bir çok kişi sapıklık yapmak için konserler de bulunuyor
En İyi Cevaplar
+1 yılUzun zaman oldu konsere gitmeyeli
017 Yorumla- +1 yıl
En son hangisine gitmiştin?😊
- +1 yıl
Yıllar önce İbrahim Tatlıses, in konserine gitmiştim
- +1 yıl
😊😊
- +1 yıl
Başka da kimse yok muydu😅😅😂😂 Yokluktan gittiğini de ya ne olursun😅😂😂😂 İbocuğumu pek sevdiğim söylenemez de😅
- +1 yıl
Kullanıcı adın yürek burkucu biraz😕
- +1 yıl
Yokluktan değil arkadaşların zoruyla gitmiştim 😊
- +1 yıl
17 yıldır bu burukluğu yaşıyorum maalesef
- +1 yıl
Tek taraflı bir burukluk yaşadığını düşünmüyorum😕 Umarım iki tarafın da mutlu olacağı kararları daha geç olmadan alabilirsiniz😊
- +1 yıl
Neyse ha yokluk ha zorluk sonuçta ikiside senin isteğin dışında😅😅 Ayrıca o arkadaşlardan uzak dur 😅😅😂😂😂
- +1 yıl
Arkadaş dediğin shakiraya götürür, sezen aksuya götürür! İbo ne ya?😅😅😂
- +1 yıl
Haklısınız teşekkür ederim önerileriniz için de
O arkadaşlar kalmadı artık
Mutluluk hayal oldu artık bana maalesef - +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
- +1 yıl
Görüş paylaştım 😊
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim😊
- +1 yıl
Bakıcam şimdi😉
- +1 yıl
Rica ederim 😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
Baktın mı diğer görüşüme 😊
+1 yılValla hepsine
110 Yorumla- +1 yıl
İyi gel beraber gidelim😉😅😅😅😊
- +1 yıl
jsjshhsjshs
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
En son hangisi?
- +1 yıl
Şikayet yazan varya
- +1 yıl
Evet evet buldum yazdım
- +1 yıl
Teşekkürler😉😊
- +1 yıl
Rica ederim🤗
- +1 yıl
😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Kültür & Sanat konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sıla, Derya Uluğ konseri fena olmazdı
10 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 23,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen konser sevmiyorum ama yabancı gitmek isterdim özelilkle charlie puth konseri
https://www.youtube.com/embed/psuRGfAaju408 Yorumla- +1 yıl
Charlie puth'un en çok hangi şarkısını seviyorsun? Ben hepsine bayılırım ama Jeon Jungkook'la yaptıkları parçanın yeri bambaşka bende😍😊
- +1 yıl
bunlar favorim :)
- +1 yıl
Onu tanımama fırsat olan iki şarkısı bunlar. Cidden çok güzel bütün şarkılarını dile getirebilirim. Dostluğuda güzel bir adam😊
- +1 yıl
Evet :) ayrıca canlı şekilde şarkı söyleyen ender sanatçılardan sesi de aynı çıkıyor neredeyse
- +1 yıl
Kesinlikle canlı performans konserleri sevmiyorum ama o bunu değiştirebilir😅
- +1 yıl
:D :D aynen öyle
starset , thirty soconds to mars , catfish and the bottlemen, hans zimmer, thomas bergersen, of monsters and men , the neighbourhood, twenty one pilots, lana del rey , paramore, m83 , two steps from hell , skiller gibi grup ve sanatçılar başta olmak üzere sayamadığım sevdiğim grup veya sanatçıların konserine gitmek çok güzel olurdu. Bir gün...
13 Yorumla- +1 yıl
Twenty one pilots ve lana del rey bunları ben de seviyorum😍 Lana del rey biraz fazla slow diye pek dinleyemiyorum ama kadın karakteristik olarak çok tatlı geliyor😅😂😇😊
- +1 yıl
Ayrıca İmagine Dragons'da çok iyi olurdu😉
+1 yılİstanbulfest olacak bu yaz geçen seneki gibi sanatçıları seçme anketi geldi seçtim Temmuz sonunda net gidicem ama şu anda il dışına çıkmam gerekiyor anca kurbanda vs gelirim o konserlere yetişmem gerek geçen seneki gibi
10 Yorumla
+1 yılKonserleri sevmiyorum zaten yalnzım oraya gidince kendimi daha da yalnız hissediyorum.
15 Yorumla- +1 yıl
Yalnız? Konser de? Yok bee orada hiç tanımadığın insanlarla bile arkadaşlık kurma fırsatı doğuyor😊😇
- +1 yıl
Fiziksel engelli sakat biriyle kimse arkadaşlık dostluk kurmaz.
- +1 yıl
Küçük bir engelin olması dostluk kurmaya engel olamaz! Böyle düşünenler varsa etrafında tez davranıp ilk sen terk et o ortamı😉
- +1 yıl
24 yıldır olmamış zaten
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılMelike Şahin, Melek Mosso ve Ceylan Ertem.. Bunlardan birini isterdim.
15 Yorumla- +1 yıl
Diğer ikisini pek çıkaramadım ama melek mosso harika olurdu😉😇😊
- +1 yıl
Dinle seversin bence😊
- +1 yıl
Denerim tabii, yeniliklere ve tavsiyelere her zaman açık olmaya çalışıcam teşekkürler😇😊
- +1 yıl
Ne demeek🧚♀️☺️
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
İlk seçenek
Türkçe Pop (Sezen Aksu, Sıla, Tarkan, Hande Yener, Mabel Matiz vs.)14 Yorumla- +1 yıl
Güzel seçim. Aralarından özellikle bu olsaydı çok güzel olurdu değin bir sanatçı var mı?😉😊
- +1 yıl
Harika bir ses güçlü bir kadın! Çok doğru seçim😉😊
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılİlk sırada kesinlikle Yıldız Tilbe🧿olurdu. Melek Mosso ⚡️Mabel Matiz , Semicenk Emircan İğrek ve tekrar Mustafa Ceceli..
10 Yorumla
+1 yılSagopa Kajmer Konseri dışında ilgimi çeken ya da istediğim bir konser yok.
11 Şubat Ankara konserine gidecektim nasip olmadı. Malum deprem olunca iptal oldu..
10 Yorumla
+1 yılAyarladık arkadaşlarla, Simge, Berkay, Gökhan Türkmen, Aspova, Contra'ya gideceğiz
10 YorumlaYıldız Tilbe'nin veya İmera'nın konserine gitmek çok isterdim.
10 YorumlaSemicenk ve emir can igrek konserine gitmeden ölmek istemiyorum
10 Yorumla
+1 yılKafa dengim yok kalabalığa girme korkum var ben hep TV dan izlerim daha iyi
10 YorumlaBenimde değişti başlık 😂 bu arada Sagopa Kajmer konserine gitmek isterdim ben 😊
09 Yorumla- +1 yıl
Ben kötü bir şey yazmamıştım ama sadece uzun uzun komik şekilde yazdım. Soru güzel ve vitrinde onlara göre güzel dursun diye düzeltmişler. O da yetmez mi gibi eleştirel yorumları da sildiler😑
- +1 yıl
Tamam😊
- +1 yıl
Güzel durması değil önemli olan, benim olana el uzatılması, karışılması. Sanki herkes ap. Ta l başlarında admin gibi yöneticiye ihtiyaç varda hiç ummadığın anda ortaya çıkıp seni düzeltiyorlar.
- +1 yıl
Benim olanı almadan bırakmam!
- +1 yıl
Tamam düşünürüz😉😅😊
+1 yılAlan Walker konserine gitmek isterdim. Bu sene nasip değil ama seneye gitmeyi düşünüyorum.
020 Yorumla- +1 yıl
En sevdiğin şarkısı hangisi? Faded ve Strongest şarkıları ile tanımıştım onu bütün müzikleri güzel😊
- +1 yıl
Evet o şarkıları da çok seviyorum ama Chandeiler :)
- +1 yıl
Chandeiler sia'ya ait alan walker ne alaka? 😅😅😅😅
- +1 yıl
Sia ile konseri olacak o yüzden dedim 😂😂
- +1 yıl
Seneye düşünüyorum o yüzden :)
- +1 yıl
Nerde? burada olmiyacağını düşünüyorum!
- +1 yıl
Tabi ki yurtdışında adam manyak mi böyle ülkeye gelsin 😂 siyasal İslamcılar kovalar dünyaya rezil oluruz 😂
- +1 yıl
Değil mi? Hayır ülkenin durumu belli döviz kuru iki şarkıcının gelmesine bile engel yaa off
- +1 yıl
Coğrafya kaderdir...
- +1 yıl
Eğer öyleyse yapacak bir şey yok diye herşeyi kabul etmemiz gerekmez mi? Ben daha çok iradeyi, aklı kadere bağlıyorum. Bu kadar insan körü körüne birine iradelerini emanet etöeseydi bunlar olmazdı ama bu ülke geçmişten geleceğe böyleydi böyle kalacak eğitim ve insana değer vermediğimiz müddetçe bir yerlere gelemiycez!
- +1 yıl
Ülkede eğitim seviyesi çok düşük. Kasten eğitime önem verilmedi, verilmiyor çünkü hiç bir akıllı insan ekomoyi kötü yöneten bir yönetime oy vermez. Bizim kitle soğan patates yiyelim diyor çok tartışmaya gerek yok.
- +1 yıl
Ne soğanı patatesi dostum ya eskiden mevzu bahis edilen makarnaydı. Şimdi ise bu millet bir paket çaya tav oluyor. Elimde olsa iki dakika kalmam bu ülkede
- +1 yıl
Diyorum ya eğitim yok. Karşında bir cahil var diyelim mesela sen ona ne anlatırsan anlat anlamaz çünkü kapasite belli
- +1 yıl
Boş ver imkanın varsa kaç, git. Seni de kendilerine benzetir bu zombi beyinliler😅😅😂
- +1 yıl
İmkanım var ama şu an gerek yok. Güzel bir kariyerim var belki ileride olabilir yönetim değişmezse :)
- +1 yıl
Hadi bakalım sen nasıl mutlu oluyorsan öyle yap ama ben bu ülkeye asla bağlanamayacağım galiba😅
- +1 yıl
Sanada hayatta bol şans dilerim o zaman iyi geceler :) sohbet için teşekkür ederim
- +1 yıl
Ne demek her zaman 😉😊
- +1 yıl
Rüyanda karabasan gör😅😅😅😂
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılValla çok isterdim hem de çok. Ama artık kafam gürültü kaldırmıyo 😬
01 Yorumla- +1 yıl
Hadi ama tam gürültü yapma yaşındasın ne kaldıraması yaa😅😅😅😅😂😂😂 Yapma kız gel kopak😅😅😅😊
+1 yılHer seçeneği görünce bi alttakine baktım en son BTS de karar kıldım 😅 hepsi super
03 Yorumla- +1 yıl
Ooo en iyi kara diyelim mi? Şahsen benim için öyle😉😊
- +1 yıl
Evet hahah
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılDoja Cat ya da Travis scott konseri olsa hiç fena olmazdııı.
02 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama eğlenceli geçeceğinden eminim😊 Sence hangisinin konseri daha eğlenceli olurdu😅😅😂😊
- +1 yıl
@GhostlyKisses Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılGökhan türkmen
Ido tatlisesin konserine gitmek isterdim03 Yorumla- +1 yıl
Evet ikisi de güzel seçim şarkı listemde onlara dair favorilerim var😉😊 Umarım gidebilirsin canım😊😇
- +1 yıl
Sagol canimm cok tatlisin sende insallah gide bilirsin :)
- +1 yıl
Benim duaya İnşallah gelirler diyelim😍 Dünya turunda bir bizim ülke eksik bu çok onur kırıcı😒
- Kültür & Sanat konusunda 500 cevap paylaştı.
+1 yıl- + diğer dedim. Ama bilmiyorum. Sen tavsiye eder misin?
08 Yorumla- +1 yıl
Bu gidişle ben de senin sorularına tavsiye isterim bak! Niye görüşünü yazmıyorsun ki? Kimse seni yargılayamaz, hele ki benim sayfam da!!!
- +1 yıl
Sorunu bile değiştirmişler. Beni nasıl koruyacaksın : )
- +1 yıl
Ya şaka. Çok ilgim olmadığından sana bıraktım. İki arkadaş olarak beraber gidecek olsak hangisini tercih ederdin?
- +1 yıl
Hiç sormaya sokakta karşılaşsak, saçlarını başlarını yolardım o kadar zoruma gidiyor şu an!!! Sende daha çok sezen aksu veya sıla havası var gibi senle bunlara giderdim gitseydim.
- +1 yıl
Valla helal olsun. Bence illa gidecek olsam, mecbur kalsam aradan onları seçerdim.
- +1 yıl
Mabel istersen gelirim senle.🤣
- +1 yıl
Mabel de kalite adam söz müzik ooofff hep çok iyi😉😊
- +1 yıl
👏👍👏👍👏👍👏👍
+1 yılTomorrowland Belgium 2019 konserine gitmiştim 24 saat müzik 1 hafta geçirmiştim geçen sene italyadakine gidemedim seneye İnşaAllah yine bilet alıp gideceğim
10 YorumlaTarkan konseri gelse giderim
17 Yorumla- +1 yıl
Tarkan ayağınıza mı gelecek? Öyle mi anlaştınız😅😅😅😂😂😂
- +1 yıl
Dimi ama terbiyesiz adam bunu bile düşünemiyor😅😅😅😅😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılTürkçe pop dan başkası yalan.
15 Yorumla- +1 yıl
Ona bakarsan dünya da yalan dostum😅😅😅😂😂😂😂😂😊
- +1 yıl
Sende yalansın o zaman 😂
- +1 yıl
Sen ben biz hepimiz yalanız o zaman😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😅😅😅😂😂
- +1 yıl
Ben gerçeğim bak fotoğrafta var 🤣
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılZamana göre tercih yapıcam?
16 Yorumla- +1 yıl
Kimin zamanına göre?😅😅😅😂😊😊
- +1 yıl
Peki şu profilin tatlılığına ne yapmalı😅😅😂😍
- +1 yıl
Edepsiz kediler de pek bir çoğaldı!😅😅😂😂😂😊
- +1 yıl
Tabiki benim zamanıma göre
- +1 yıl
Tatlı ve yaramaz
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
Sezen Aksu olsun isterse 10 bin ₺ olsun giderim
13 Yorumla- +1 yıl
Minik serçeye değer de ondan😉😊
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılGerek var mıdır bence yok
17 Yorumla- +1 yıl
Neden cuppa da cuppa yapmayak mı?😅😅😅😂😂 Gidek ya ne olur gidek😅😂😂😉
- +1 yıl
O vaktini daha güzel kullanabilirsin
- +1 yıl
Biliyorum ama bunu da deneyimlemek isterim😊😇
- +1 yıl
Beğeneceğinden eminim 😊
- +1 yıl
Biliyorum😅😂😊
- +1 yıl
Genç ve esnek olduğunu da biliyorsun 😁😁😁🤭🤭🤭
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılkimle gideceksin 😃😃
1110 Yorumla- +1 yıl
Army olanlarla😉
- +1 yıl
işte o benim 😊
- +1 yıl
konsere ne zaman gidiyoruz 😃
- +1 yıl
Ben gerçek Army olandan bahsediyorum canım😉😅😅😂
- +1 yıl
bende gerçek army’im canım 😊
- +1 yıl
Nerdeee o günler😅😅😅😂
- +1 yıl
elinin tersiyle ittiğin beni bir gün avuçlarının içiyle dileyeceksin 😃
- +1 yıl
Ben kimseyi itmedim! Ben zorbalık yapmam ama benimle oynayanı da fena yaparım😉
- +1 yıl
seninle kim oynuyor yahu. söyle döveyim onu 😃
- +1 yıl
beni itmedin mi 😃akşamdan beri cevap vermiyorsun bana insafsız 😊😃😃😃
- +1 yıl
Ne cevap veriyim? Adam olsaydı döverdik de yok işte!
- +1 yıl
cevap verecek bir şey elbet vardır. kıvırma şimdi 😃😃
- +1 yıl
Valla dertsin başıma ne diyorum cevap vermiyorsun sürekli seni zorda bırakan benmişim gibi konuşuyorsun😅😅😅😂
- +1 yıl
derdini söyle derman olayım. derdinle beni dertlendirme 😃😃
- +1 yıl
Benim flörtüm var eğer derdin buysa üzgünüm😕
- +1 yıl
Derdim sen olduğuna göre dermanda sen olduğuna göre ne yapsak ki acaba😅😅😂😂
- +1 yıl
benimde vardı. terk etti
- +1 yıl
benim gibi derdin olduğu için şükür namazı kılman lazım 😃
- +1 yıl
Üzüldüm terk eedeceğini sezemedin mi dostum! Bir hinlik yapıp önce sen terk etseydin😅😅😂 Hiç sorma yatıp kalkıp şükrediyorum zaten 😅😂😂😊
- +1 yıl
bizim kitabımızda yola çıktığımızı yolda bulduklarımızla değişmek yok. yarı yolda bırakmak yok maalesef.
- +1 yıl
sayemde sevap kazanıyorsun 😊
- +1 yıl
Oooho sende hinlikten anlamıyorsan!😛😛😛😛
- +1 yıl
yok ben öyle şeylerden anlamam 😊
- +1 yıl
Sen adamı sevaba değil, günaha götürürsün! Sen de o potansileyi hissediyorum ben😅😅😅😂😂
- +1 yıl
Anla azcuk daa😅😂
- +1 yıl
açık ol benle 😃öyle kaçamak cevap verme 😃niye günaha götürürmüşüm 😃neye istinaden böyle düşündün bakayım 😃neymiş bendeki potansiyel 😊
- +1 yıl
Bilmiyorum sanki yürümeye çalışıyormuşsun gibime geldi o sebepten!😕 Yoksa bir şey görüp duyduğumdan değil😉😅😅😂
- +1 yıl
sana mı yürüyorum. iftira atma bak çarpılırsın 😃😃değil yürümek sen beni öpmeye kalksan kaçarım yanından 😃
- +1 yıl
İyi bari. Yine kötü olan ben oldum ama neyse ne yapalım?😅😅😂
- +1 yıl
sende beni iyice şey yaptın 😃😃yok canım sende iyi birisin kötü değilsin 😃
- +1 yıl
Allah razı olsun! Sen demesen inanmazdım iyi olduğuma😅😅😅😂
- +1 yıl
sayemde öğrenmiş oldun 😃bu kıyağımı unutma 😃
- +1 yıl
Yok hiç unutur muyum ama unutmadığım gibi UNUTTURMAM DA bilesin😉😈
- +1 yıl
tamam sürekli kendini hatırlat bana 😃
- +1 yıl
Dayak atsam, bu kız bana dokunuyor benden hoşlanıyor dersin varya😅😅😂😂
- +1 yıl
haha 😃😃sen boğulsan ve bende sana görevim gereği suni teneffüs yapsam bu benimle sevişmek istiyor dersin 😃😃
- +1 yıl
Oooff Allah'ım yareppim😅😅😂😂 Nasıl bir deliye denk geldiysem tam bana benziyor😅😅😂😂😈😉😊
- +1 yıl
Ya deli deliui görünce hani sopasını saklardı? Sen niye hala burdasın😅😅😂😂
- +1 yıl
bak bulduk birbirimizi 😃artık sen benimsin bende senin😃
- +1 yıl
deliyim ondan işte 😃
- +1 yıl
Yok daha neler Mesafeyi Koruyalım Lütfen!!!
- +1 yıl
gönüller birse mesafeler önemsizdir 😃
- +1 yıl
pişt nefesin kesildi 😃suni teneffüs lazım mı 😃😃😃
- +1 yıl
@Venetor hayır dizi çekmiyorum bu @_stetoskop bir dizi iş çeviriyorda dur bakalım?
- +1 yıl
yine iftira atıyor bak @onlyteenage
- +1 yıl
Çok yaşa pislik😅😅😊Yalan söylüyorsam benim söylemiyorsam senin üzerine kuş pisliği gelsin emi😅😅😅😂😂😂
- +1 yıl
seninde ömrün uzun olsun uyuz 😃şimdiden elbiselerini yıkamaya hazırlan gıcık 😃😃😃
- +1 yıl
tamam tamam üzülme bu kadar 😃seni konsere götüreceğim 😃😃😃
- +1 yıl
İki tane BTS bileti için tüm varını yokunu satmaya hazır ol.😅😅😂😂 Malum döviz kuru belli
- +1 yıl
kuzum sen beni parayla korkutmazsın. istersen mekan kapatayım sana 😊biz senenin 8 ayını dünya turu yaparak geçiren biriyiz 😃sen yanlış adama tosladın 😃
- +1 yıl
@Venetor sen bizim yazışmaları niye gizli gizli okuyon abi. Her yoruma cevap yazsan tamam da sadece işine gelince ortaya çıkıyorsun bu da biraz sapıklık gibi geliyor😅😅😅😂😂 @_stetoskop sana gelince paran pulun yok demedim dostum kur belli cebini yakar bilet parası dedim ayrıca @Ventor'a bir kıyak yapsan hiç fena olmaz! Ben kararımdan dönmedim Army ile gidicem BTS konserine Boyfriend'le değil😅😅😅😂😉😉 Herşeyden önce BTS'e ayıp olur!😅😅😈😛😛😛😛😛😛😛
- +1 yıl
yine kıvırdın ya aşk olsun 😃kıvır kıvır sonra inkar et 😃döviz kuru belli malını mülkünü sat derken senin paran yetmez demek istedin işte 😃
- +1 yıl
Pahalı dedim yaa! Sen hormonların tavan yaptığı bir döneme mi girdin😅😅😅
- +1 yıl
hormonlar bu aralar pek tavanda değil 😃😃tabanda 😃😃
- +1 yıl
Ayrıca kıvıran da sensin @Ventor'a sözün var. 😅😅😅😂😂😂 @Ventor bırakma yakasını. Ben gidemiyorum bari sen git😅😅😉😇
- +1 yıl
bak bak yalan konuşmaya da başladı😃😃söz vermişmiyim sanırım senin hormonların fazla tavan yapmış 😃😃yazdıklarımı da okuyamıyorsun bu yüzden 😃😃
- +1 yıl
Tüh sana işin gücün kız düşürmek olmuş. Ne olur yani burada bir gencin eğlenmesi için yanında olsan😑 @Ventor paranı getir beraber Lana del rey konserine gidelim😅😅😅😂😂😂 Bende para mara yok söyliyim😌😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛
- +1 yıl
ben koz düşürmek için uğraşmam. onlar beni düşürmek için on takla atıyor 😊sen beni çevredenki keko larla karıştırdın be kuzum 😃😃hem seni düşürmek gibi derdim yok. peşimde koşsan bile bakmam sana 😃😃
- +1 yıl
Hem yorumlarımı kaplıyor hem de bana laf atıyor! Bakma kuzum peşinden koşan mı var?😅😂
Bak ben yorumlarına cevap veriyor muyum bundan sonra uyuz! Hıh😒 - +1 yıl
sende ergen gibi hemen küsüyorsun 😃küseceksen şaka yapmayayım bari 😃
- +1 yıl
tamam itiraf edeyim de barışalım bari 😃kabul ediyorum sana yürüyorum 😃😃
- +1 yıl
bir gün olur dostum @venator. hedefin önce okulun olsun 😊
- +1 yıl
Niye ben ya! Flörtüm var diyorum! Site zengin karı ve zengin koca arayanlarla dolu dostum.
- +1 yıl
ben zengin karı aramıyorum ki. paraya ihtiyacım yol şükür 😃😃
- +1 yıl
boş ver flörtünü 😃gelin ata binmiş na nasip dermiş 😃😃😃
- +1 yıl
Ah ah Pardon! BTS biletini kapmış mıyım? Yuh ama yani cidden diyecek söz yok sana
- +1 yıl
sanada bilet alayım diyorum kabul etmiyorsun 😃
- +1 yıl
Ben de zengin koca aramıyorum! Zengin flörtte istemiyorum tamam mı?
- +1 yıl
tamam servetimi bir fakire bağışlarım bende 😃anlaştık mi 😃😃
- +1 yıl
Sen ironi yapıyorsun ama birilerinin ekmeğine de yağ sürmüş oluyorsun
- +1 yıl
yok sevmem o herifi 😃
- +1 yıl
bak bak ben senin için ölüyorum ama birisi olduk senin için 😃😃
- +1 yıl
Sus konuşma! her şey senin yüzünden oldu zaten. Her gelen oturmuş burada gizli gizli yorumları okuyıor. Canı isteyen yorum bile yapıyor😅😅😅😂😂😑
- +1 yıl
sus sus 😃senin yüzünden hep. takip isteğimi kabul etseydin dm den yazardım 😃madem rahatsızs oldun o zaman kabul et sende 😃😃
- +1 yıl
sanki kabul etsen seni nikahlayacam hemen 😃😃
- +1 yıl
öldün mü 😃😃
- +1 yıl
Takiple nikah kıymış kadar olunsaydı, çevrende gördüğün herkes yedi kocalı hürmüzü geride bırakmıştı😅😅😂
- +1 yıl
o yüzden mi korkudan kabul etmiyorsun 😃😃😃😃😃
- +1 yıl
Hayır yoruldum bunu tekrarlamaktan. Herkesi takip etmiyorum. Heleki yürüyenleri hiç takip etmiyorum. Sadece iki üç dost var takipte bir de sorularını beğendiğim için takip ettiğim bir sayfa
- +1 yıl
yürümüyorum koşuyorum 😃😃😃
- +1 yıl
tamam anlaştık 😃ben takip etmeyeceğim sen beni takip et 😃😃 bana yürüsende beni takip edebilirsin 😃😃😊😊
- +1 yıl
Koşma yerinde dur!
- +1 yıl
durmak zarardır 😃bir günün diğerine denk olmasın 😃
- +1 yıl
Ayy dayak istiyor senin canın. Paranda var tut işte birilerini ne olacak
- +1 yıl
ben birini tutmam istemiyorum ki. hem ne için birini tutayım anlamadım 😊
- +1 yıl
İki tane yapılı adam tut. Birbirine paslaşarak gazını alsınlar senin. Fazla enerjiyi de dışarı atmanda yardımcı olurlar
- +1 yıl
ben enerjimi adamlarla atmam kuzum 😃
- +1 yıl
Tamam o zaman bul birini evlen!
- +1 yıl
gel evlenelim 😃😃
- +1 yıl
Yok kullanıcı adında 'o, n, l, y, t, e, n, a, g,' olan biriyle evlenme. Yaşıda 22'den büyük olsun😉
- +1 yıl
adini değiştiririz yaşını büyütürüz 😃😃😃
- +1 yıl
Say say bütün yasadışı işlerini say bakalım. Ben polis gönderiyorum oraya😅😅😂
- +1 yıl
sende polisle geleceksen olur 😃😃
- +1 yıl
Başka neler yaptın sen ponçik😅😅😅😂😂
- +1 yıl
Hepsi aramızda sır olarak kalıcak😉
- +1 yıl
tamam madem sır olacak o zaman burdan yazmam lazım. ikimizin arasında mezara gidecekse bu sır özelden her şeyi anlatmam lazım 😃😊😃
- +1 yıl
hem sır diyorsun hemde burdan yaz diyorsun.😃😃sır dediğin kimsenin bilmediğidir kuzum 😃😃😃😃
- +1 yıl
Yemezler canım😅😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛
- +1 yıl
yeme gibi derdim yok canım korkma , hele seni hiç yemem sen benim boğazımda kalırsın mideme oturursun 😃😃😃
- +1 yıl
Ha şunu bileydin😑😈
- +1 yıl
ben biliyorum da sen bilmiyorsun seni yiyeceğimi sanıyorsun 😊
- +1 yıl
Sanmıyorum çünkü yedirmezler tatlım😉
- +1 yıl
istesem yerim de , yemek istemiyorum canım 😃😃
- +1 yıl
Oy oyy
- +1 yıl
😡😡😑
- +1 yıl
😃😃artık için rahat olsun 😃korkmana gerek yok 😃😊
+1 yıl3 Haziran Manowar'ı bekliyorum 🤘🏻
10 YorumlaKonserlere gitmek pek akıllıca değil bana göre
10 Yorumla
+1 yılAçıkhavada Mark Eliyahu muazzam olurdu
10 Yorumla
+1 yılTürk pop, rock
10 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 922 cevap paylaştı.
+1 yılValla konserden bıktım
10 Yorumla
+1 yılHayatımız konser olmuş bizim
16 Yorumla- +1 yıl
Desene çok gürültücü ve eğlenceli bir hayat sürüyorsun😉😊
- +1 yıl
Hergun kıyamet kopuyor sorma bir fırtına bir kaos ohooo
- +1 yıl
Hahahha umarım iyi yönlü fırtanalar kopuyordur😅😅😂😂😅😅
- +1 yıl
Bazen iyi bazen kötü dengeli işte 😂
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
- +1 yıl
Paylaştım
+1 yılMabel
18 Yorumla- +1 yıl
Mabel çok iyi ya harika söz ve bestelere sahip bir sanatçı😉😊
- +1 yıl
Benim çocukluk arkadaşım hala da görüşüyorum o yüzden onu seçtik
- +1 yıl
Fatih mersin erdemlide oturuyorlardı
- +1 yıl
Tebrik ederim arkadaşınla gurur duyuyorsundur eminim😊😇
- +1 yıl
Dilersen konuşturayım :)
- +1 yıl
Aaa yok! Normal arkadaşlarla bir araya gelmek konuşmak bu kadar zor bir de ünlülerle öyle mi? Sağol yine de😉😊
- +1 yıl
Rica ederim :)
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
Türk pop iyi
18 Yorumla- +1 yıl
Hangisi daha iyi aklında biri var mı?😌
- +1 yıl
Seç birini işte naz yapma ayıp😅😅😅😂
- +1 yıl
Ben kendi cevabımı en başta verdim. K-pop konserlerine gitmek isterdim
- +1 yıl
BTS favorim😍😏
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılTemmuzda Manowar konserine gitmek isterim
05 Yorumla- +1 yıl
Umarım gidersin grup mu? Daha önce duymadım😊
- +1 yıl
Evet heavy metal grubu 🤟🙂
- +1 yıl
Heavy metal iyimiş. Umarım gidip benim yerimede eğlenirsin. Konserde "devlet bahçelinin dediği el işaretini" yapmayı unutma hahaa😅😅😅😂😂
- +1 yıl
Gidersem yerinede eğlenirim neden olmasın...😆😆 gelmiş 70-80 yaşına nelerle uğraşıyor dedem
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılYabancı pop 🥂
02 Yorumla- +1 yıl
Çok eğleneceğin kesin😊
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılMerve Özbey’e gitmek isterdim
03 Yorumla- +1 yıl
İlk hangi şarkıyı dinlendirmesini isterdin? Benim ki 'vurur yüze ifadesi' olurdu 😅😅😂😂😂😂
- +1 yıl
Kaptan Şarkısı 😄
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
- Kültür & Sanat konusunda 711 cevap paylaştı.
+1 yılTürkçe pop
04 Yorumla- +1 yıl
Peki hangi sanatçı olsa süper olurdu? Hadi şurdan bir tarkan çıkaralım mı sana😅😅😅😅😂😂😂
- +1 yıl
@SwordOfDemocles Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
- +1 yıl
Link at
Davet at - +1 yıl
Denedim 5'te fazla kişiye davet hakkı vermiyor. Kullanıcı adıma tıklasan olmaz mı? Lütfen😇 Başka soru değil bu soru benim için çooooook önemli
Konserine gidilecek tek adam sagopadir
01 Yorumla- +1 yıl
Neyse biz zaten adam aramıyorduk😅😅😂 Bize insan olsun yeter😉😊😂
+1 yılAnkara ya duman geliyor 🥳🥳
02 Yorumla- +1 yıl
Bizde Ankara 'ya doğru yola çıkalım mı, ne yapalım?😅😅😂 İyi eğlenceler dostum😉
- +1 yıl
Herkess gelsinnn 😀
Gizli Üye(25-29)+1 yılParam yokki nasıl gideyim
02 Yorumla- +1 yıl
Vallah benim de yok! Ayrıca benim gitmek istediğim konsere Cumhur Başkanının Sarayını da satsak bileti ödeyebilir miyiz bilmiyorum?😅😅😂😂😆😆😊
Cevap sahibi+1 yıl🤣🤣 oh iyi bari yanlız değilim
Gizli Üye(30-35)+1 yılHicbirine kendi sesim daha guzel
01 Yorumla- +1 yıl
Hahah😅 Ses kaydı atarsan biz de belki gitmekten vaz geçebiliriz😂😊
+1 yılDuman
10 YorumlaSezen Aksu 😍
10 Yorumla
+1 yılDuman
01 Yorumla- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
Mabel çok iyi
02 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle iyi seçim😉😉😊
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
Mor ve Ötesi / Manga
04 Yorumla- +1 yıl
Ben de bunları kimse söylemeyecek mi diye bekliyordum😅😊😉😉
- +1 yıl
İyi yaptın canım😅😅 Seçimler çok güzel bu arada😉
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılCengiz Kurtoğlu
02 Yorumla- +1 yıl
'Karam' onun şarkısı mıydı? Kimindi ya aklıma geldi bian!
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılTarkan
01 Yorumla- +1 yıl
Ooo deniz gözlü adam diyorsun demek çok samimi ve tatlı😍😉😊
Türkçe pop
09 Yorumla- +1 yıl
Umarım sevdiğin sanatçı konserine gidip kurtlarını dökme şansını bulursun😅😅😅😅😂😂😂
- +1 yıl
Sorun değil bizimkiler de öyle😅 Bir kaçamak yol bulursun elbet😅😅😂😂😊😉
- +1 yıl
BTS konserine gitmek için koca edinmem gerekse onu da yaparım😅😅😅😂😂😂
- +1 yıl
Biz de az önce onu konuştuk😅 Boyfriendle BTS konserine giymek ayıp olur😅😅😅😂😂
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
Evet istiyorum.
06 Yorumla- +1 yıl
İsteyip istemediğini sormadım, hangisine gitmek istediğini sordum😅😂 Söyle bakalım aklında ki sanatçıyı😊
- +1 yıl
Seçimler güzel tebrik ederim😉😊
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
+1 yılKonserlere katılmam.
020 Yorumla- +1 yıl
Peki onun yerine ne yapmak ya da nereye gitmek isterdin? Sonuçta konsere gidemezsek bile yaz geldi değil mi?😉😅😅😂😂😊
- +1 yıl
Seyahat etmek isterdim be bacıts. Uzun zamandır memleketteyim, ziyaret etmek istediğim şehirler ve yerler var. Gidemiyorum derslerden, Haziran sınavı kasıyorum ha bir gayret. Maksat hedeflere ulaşmak... Bir süre daha siyah poşete bizim hayaller.
- +1 yıl
Yaa ben de yks'ye hazırlanıyorum yani hazırlanıyordum şimdi boş beleş takılıyorum. Benim hayaller de çöp poşetine gidicek galiba😕 Neyse sana başarılar fazla kasma canım olmazsa kendini başka şeylere hobilere yönlendir. Senin mutlu olman iki sınavdan daha önemli😊😉
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Siz de vazgeçmeyin ama böylee.
- +1 yıl
Vaz geçmek mi bilmiyorum ama çabalamadığım için iyi bir sonuçta beklemeye hakkım yok gibi ne dersin?
- +1 yıl
Vazgeçtiysen, çabalamayı çoktan bırakmışsın demektir zaten. Sorun bu. Bunu halletmek gerek. Tabi bunun için de istek lazım. İsteğinin neden kaçtığını bulmak lazım.
- +1 yıl
Ooo çok güzel bir bağ kurdun! Hadi bakalım sherlock holmes gerçekleri bul da biz de sorunu ortadan kaldıralım😅😅😂😂😊😉
- +1 yıl
Yok bea, estağfurullah.
- +1 yıl
Hayır, hayır haklı olduğunu düşünüyorum! Keşke yapması kolay olsaydı tek sorun bu icraat zor😊
- +1 yıl
Dostum, ünlemi acilen bırakman lazım! 🖐️☺️ Yapması kolay olmayacak elbette, şu an ağlayarak oturuyorum neredeyse dersimin başına ama her şey idealler için. Vatana millete hayırlı evlat olabilme çabası vs.
- +1 yıl
Hahaha neden kızgın mı gözüküyorum😅😅😅😂😂😂
- +1 yıl
Yo, fazlası zarar sadece. ☺️
- +1 yıl
Fazla değil canım benim burada ki insanlara anlamaları için anca yetiyor😅😅😅😂😂
- +1 yıl
Bana fazla geldi en azından. Gayet de iletişim kurabiliyoruz, fazlasına hacet yok o yüzden. Ben müsaadenizi isteyeyim, size bol ünlemli günler olsun. ☺️
- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
- +1 yıl
Emredersiniz.
- +1 yıl
@hepimizvirvedia emretmedim! Rica ettim. Bu kadar kibirli olmak sana yakışmadı!!!
- +1 yıl
Kibirli değilim. Konuşma tarzınız sizin daha kibirli geldi, rahatsız hissettim.
- +1 yıl
Herkese mesaj attım bu yöntemle ve bir tek senden bu şekilde dönüş aldım. Sen olsan bu durumda kimin kibirli olduğuna karar verirdin? Cümle lütfen le başlıyor. Kaç tane kibirli insandan lütfen kelimesini duydun a canım?
- +1 yıl
Yine de sana kendini rahatsız hissettirdiğim için üzgünüm
+1 yılTürkçe pop
02 Yorumla- +1 yıl
Sahne de görmeyi istediğin özel bir sanatçı yok mu?😊 Bence vardır hadii söyle😉😅😅😂😊
- +1 yıl
Murat boz
Kültür & Sanat konusunda 722 cevap paylaştı. Yerli olsun
01 Yorumla- +1 yıl
Yabancı da olsun bee😅😂😂😂 Olmazsa olmazlarım var benim😕😅😅😂😂
+1 yılSimge Sağın
01 Yorumla- +1 yıl
Hmm çok iyi seçim var mı aklında favori bir şarkısı?😊😉 Ben simgenin 'bip bip' şarkısını hala unutabilmiş değilim! Onu tanıdığım şarkısı
Şebnem ferah
03 Yorumla- +1 yıl
Ooo güzel seçim.😉 Harika bir ses ve gürültülü tam bir konserde olması gereken her şey var😇😊😄
- +1 yıl
Rock&Roll kim sevmez😍
+1 yıl👍😄
05 Yorumla- +1 yıl
Sana da 👍😊😅😅😂
- +1 yıl
Ne iş yapıyorusn dostum
- +1 yıl
İşsizim yks'ye hazırlanıyorum
- +1 yıl
Kolay gelsin Allah zihin açıklığı versin inşallah
- +1 yıl
Sağol teşekkürler😉😊
teoman
01 Yorumla- +1 yıl
İyi seçim seçeneklerde yokmuymuş😅😅
+1 yılManga 💃🏻
01 Yorumla- +1 yıl
Lütfen son paylaştığım soruya görüş bildir
- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer