En çok hangi sanatçının şarkılarını dinliyorsunuz?

Nickten dolayı benim muhtemelen en çok Barış Manço dinlediğimi düşünüyorsunuzdur ama hayır. Barış Manço müziğini ve sanatını çok sevsem de her şeyden önce hayat görüşünü ve insanlığını sevdiğim çok değerli bir idol benim için. Ama şarkılarını en çok dinlediğim kişi Sezen Aksu. İster güneş ol yak beniii yağmurum ol ağlat benii zincirleri yüreğimin artık sendee💖

En çok hangi sanatçının şarkılarını dinliyorsunuz?
Cevapla