
Hayır daha önce hiç deneyimlemedim
Evet dinledim cızırtısı çok hoşuma gidiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Türkiye'dei en sağlam koleksiyonerden birisiyim plak konusunda. Şuna gelecek olursak, çıtırtılı plak kötü plaktır. Kondisyonu düşüktür. Çiziksiz plak çıtırtısız çalar, stüdyo kaydından farkı olmayan analog kayıttır. Veyahut yeni basılan plaklar da plak değildir. 70'ler döneminde basılan plaklar analog iken yeni basılan plaklar dijitale daha yakındır.
Evet bende seviyorum nostalji şarkıları dinlemeyi :)
Cevap
7Cevap
Daha bugün eskilerin country parçalarından dinledim bi tur. Birkaç defa plaktan şarkı dinleme fırsatı bulmuştm bambaşka bi duygu
Bir keresinde gramofonda dinlemiştim ve harika oluyor..
Plak biraz daha kaliteli diyorlar işte Zeki Müren Gitme Sana Muhtacım
Çok severim. Günlük dinlediğim şarkıların bir çoğunu 90 ve 2000 başı poplar oluşturuyor zaten
Koleksiyonum yok ama babamin ekipmanlarinj bazen actigim oluyor. TSM birkac plak var
Deneyimledim ama koleksiyonum yok koleksiyonları olanlardan nasıl kopyalarim diye araştırdım ama 🤣
O kadar çok dinledim ki. Benim küçüklüğümde plaklar hala yaygındı
Pek sevmiyorum
SKİNLİĞİ VE HUZURU BULDUGUM ANLAAR DİYEBİLİRİM
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?