https://youtu.be/ACJvOhuPRXE
Bu şarkıyı bana söyleyen eski sevgilimin amacı ne olabilir?
https://youtu.be/ACJvOhuPRXE
Herkese günaydın KS halkı.😊
Şarkı bu. Bir de demiş "Bu şarkıyı çok severim. MFÖ'nün bütün şarkıları bence güzeldir ama bu şarkının bendeki yeri ayrı." diye.
Dön ayağı yapıyor ama başımdan geçen bir şeyi anlatayım eski sevgilimle krizli dönemlerde bana raviş güzel kadın şarkısını atmıştı altınada senin hakkındaki düşüncelerim tam olarak bu demişti tabi gerçekten bunu yapacak bi beyine sahip oldupunu düşünmek benim hatam ayıbım olsun ayrıldıktan sonra öğrendimki kendisi şarkıyı bile bilmiyor beni tespit eden birisi vermiş buna aklı yıkıcı ama unutturucu bir darbeydi faktırı gösterdim dkskslslls o yüzden bu ihtimale dikkat et onun dışında insanlar değişmez eğer neyden ayrıldıysan kabul edeceğin bir şey olsaydı ya da neyden sebebpse ayrılmazdın öyle bir durumdada ayrılmışsınkı onu gerektircek bir davranış sergilemiş aklın karışıpda kararından dönme insan 7 sinde neyse 70 de de odur değişmez insanlar umarım hak ettiğin insana kavuşursun güzellik 💗💝
Teşekkür ederim. Ben de değişecek olduğunu düşünmüyorum ama tek bir fark var. O müzik öğretmeni, şarkıyı kendi söyledi. Bilmediği şarkıyı söyleyemez.
Hee o zaman tamam
Cevap
5Cevap
Sevmiştir belki
Şarkı ismi ne açılmıyor zahmet olmazsa yazsana hani ona göre yorum yapalim
Aşkın kenarından Mfö
Kendi müzik öğretmeni. Bana vatsaptan kendi söylediği ses kaydını attı.
Sevgiler aşklar yalan sakin inan mayın 1 şarkıyı size söyledi diye inanmayin
Boş yapmış sevgilin😄
Eski sevgilim
Şarkının ismi ne bende açılmadı da
Mfö-Aşkın Kenarından
Ne yalan söyliyim şarkıyı dinlemedim
Yorum yapmak için yorum yapmasan keşke
Aslında şarkıyı açtım ama hani 10 sn dinledim sarmadı beni bende o yüzden dinlemedim
Anladım
Herkes her şeyi sevecek diye bir şey yok tabii.
Anlayışın için teşekkür ederim ☺️
Sana baska sevgilisi oldugunu soyluyor
😂😂
sarki açılmadi bende
Çok şaşırdım. Bende açılıyor. 🤷♀️🙄Neyse link atayım başka. Öyle dinle.
https://youtu.be/ACJvOhuPRXE
Ayrılık hiç güzel değil dönse bile
İnsan her zaman anlaşamıyor her konuda ama. Bazen öyle anlaşmazlıklar olur. Önemli olan lastik gibi uzatmamsk.
Konuya göre değişir uzatmamak yapıp yapıp tamam uzatma demekle de olmaz mesela
Orası öyle tabii. Konuya göre değişir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?