Geceniz güzel olsun...
Yerli veya yabancı mutlaka dinlenilen bir türdür. Bazıları ise akılda kalıcı hale geliyor ki rock ne dinlersin diye sorulduğunda bir anda başlıyorsun mırıldanmaya.

ISLAK ISLAK
BARIŞ AKARSU
Geceniz güzel olsun...
Yerli veya yabancı mutlaka dinlenilen bir türdür. Bazıları ise akılda kalıcı hale geliyor ki rock ne dinlersin diye sorulduğunda bir anda başlıyorsun mırıldanmaya.

ISLAK ISLAK
BARIŞ AKARSU
Mor ve ötesi, manga, zakkum, emre aydın , kolpa ve şebnem ferah en çok bu türde şarkılarını sevdiğim kişiler.
https://www.youtube.com/embed/7RW8n4iXZbAŞarkı olarak ilk aklıma gelen bu diyebilirim
Haluk Levent geliyor direkt aklıma.
Yollarda bulurum seni
Takvimlerden çalarım seni
Dans ederim hayalinle
Yine de yaşarım seni
Eskimez...
Teşekkür ederim. 🙂
Barış akarsu ıslak ıslak
Bu şarkı tabi ki efsanelerden. iron man 2 filmin girişinde çalıyor. zaten çok sevdiğim bir grup. arada açar dinlerim beni biraz moda sokuyor diyebilirim.
Cevap
2Cevap
Aklıma ilk gelen Hayko Cepkin oldu. Yine muhteşem bir şarkısı..
Barış Akarsu
https://www.youtube.com/embed/TyfX4MvoogUhttps://youtu.be/eQNb_f-L5AsHaluk Levent
Teoman
Ama en çok Barış Akarsu geliyor.. Belki amasralıyım diye, belki tanışma fırsatımız olmadı diye o kadar içimde kaldı ki.. 2 adım vardı ama tanışmadan gitti 🙃
İçimde kalan en büyük şey bu olabilir..
Maneskin şarkıları geliyor bu aralar çok dinlediğim için.
The Cranberries'ın şarkıları geliyor. Türk olarak da Haluk Levent
Ha bir de Erkin Koray
Haluk Levent = yollarda bulurum seni
Şebnem ferah = sil baştan
Rock müzik deyince aklıma direkt Kıraç gelir. Ve en sevdiğim şarkısı olan. Yıllar Sonra
Şarkı olarak her biri ayrı güzrl onun için ayıramam..
Barış akarsu en sevdiğim diyebilirim
Şebnem ferah, Teoman, Mor ve Ötesi, Hayko Cepkin, Tnk, Badem, Aslı Gökyokuş, Haluk Levent vs. Arttırılabilir.
Slipknot -the devil in i 🤷
Nirvana come as you are
Şebnem Ferah-Sigara
Mor ve Ötesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?