Eskiler daha keyifli sanki.
Şu an rober hatemo dinliyorum mesela senden çok var diyo doğru söylüyor.
#mutlugünler
:) :) :)
Eskiler daha keyifli sanki.
Şu an rober hatemo dinliyorum mesela senden çok var diyo doğru söylüyor.
#mutlugünler
:) :) :)
Karışık ya..
Eskilerden de var yenilerden de..
Yeterki kulağıma hoş gelsin, o an ki ruh halime hitap etsin..
En son bunu indirmişim..
https://www.youtube.com/embed/_rGgo2wObCQMabel çok iyi ya ama kimliği beni itiyor Allah affetsin
Evet benim için de öyle.. Hayko Cepkin'in de var bir iki parçası sevdiğim ama işte..
Ben yabancı şarkı seviyorum. bu şarkı tabi ki genelde üzgün ya da mutlu olmam fark etmiyor duygusal tonu ve sözleri her zaman dinlemeye uygun bulduğum güzel şarkılardan sadece bir tanesi. her zaman dinliyorum unutturmasa da hayal kurarken beni mutlu eden bir şarkıdır.
Eski müzikleri halen dinlerim fakat yeni çıkan müziklerde kulağıma hitap edenleri de dinlediğim oluyor
Misal bu gibi
https://www.youtube.com/embed/KnByd2pw7eMDaha çok eskilerden dinliyorum ama son yıllarda çıkan şarkılardan bir tanesi bu şarkı..
Cevap
6Cevap
Ne varsa eskilerde var, yenilerle pek işim olmuyor
yeniyi pek takip etmiyorum. genelde eskiler.
Eskilere gitsem de Rober Hatemoyu hiç sevmem.
Her telden dinlerim kulağa hoş gelen..
Hoşuma hangisi gidiyorsa artık
Nostalji seviyorum
Eskilerden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?