

Selamlar... Bu arada kendim için sormadım, genel olarak merak ettim. Ne düşünüyorsunuz?


Selamlar... Bu arada kendim için sormadım, genel olarak merak ettim. Ne düşünüyorsunuz?
Zevkler aslında tartışılmaz. Birinin müzik zevkinden onun büyük ya da küçük olduğunu anlayamazsın. O kişinin kulağına hoş geliyorsa dinler yani. Sonuçta bu kimseyi ilgilendirmez. Sadece ''Ergenler'' dinler diyen kişiler acaba ergenliğin tanımını biliyor mu? Sorsak kendini havalı sanan, toplumun hoş görmediği hareketlerde bulunan, sigara içen vb. şeyler derler. Aslında ergenlik, çocukların fiziksel olarak büyüdüğünü gösteren bir faktördür ve çocuk büyüdüğü için zevkleri de değişir. Sanırım o yorumu yazan kişilerde annesinin karnından direk 18 yaşından büyük çıktılar, hiç ergen olmadılar. Şimdi şarkıları geçtik bide şarkıcıların tiplerine söylemde bulunmuşlar. Kimse kendi dış görünüşünü belirlemiyor sonuçta. Genler aktarılır ve bu şekilde fenotip belirlenir. Sanırım şarkıcıların dış görünüşlerini linçleyen insanlar dört dörtlük kişiler. Ben dinliyorum açıkcası. Hareketli şarkıları var. Uzinin yeni albümünü de çok beğendim. Gayet severekte dinliyorum. Yani herkes bir linç peşinde olduğu için hemen eleştiriyor. Bence gereksiz yani. Sonuçta her işin bir emeği vardır
Kuzenimin çocuğu dinliyor. :))
Çocuk bize geldiğinde beni odama kapatıp bu tür şarkıları açmamı istiyor. Şarkıdan aklında kalan kelimeleri kendince uyarlayıp yazdırarak bulduruyor. Sonra muhteşem bir dans eşliğinde onu izlememi istiyor. Yaşı da 5. 😂
Yaa yerim. 😆
Yaa seve seve katılırım rapunzelim. 😆
Recep ivedik içinde aynı şeyi söylüyordu kim izliyor falan diye adam milyonlar izleniyor sadece ben bunu izliyorum bunu dinliyorum demeye çekiniyorlar hepsi bu kendi adıma konuşmam gerekiyorsa ben dinlemiyorum
Ergenler dinliyor.
13 ile 18 yaş arası yaş grubundaki çocuklar dinliyor.
Onlar siteye üye olamadıkları için tabii fikirlerini belirtemiyorlar.
Üye olabilselerdi eminim linç edilmiştin. 😄
Aslında yaşlarını büyük yapabiliyorlar. 😃
Linç etseler şutlanacaklarının farkındalar fjfjg
Cevap
9Cevap
Ben hiç dinlemiyorum. itici ve saçma buluyorum. zaten dinleyen kesimde genelde ortalıkta görünmeyen kesim
Valla bilmiyorum, bildiğim tek şey ben dinlemiyorum :D
Bildiğim tek şey, hiçbir şey bilmediğimdir. 😃
:D değişmeyen tek şey değişimdir
Hele hele, güzelmiş. 🤓
hele hele :D Karanlık diye de bir şey yokmuş aslında ışığın yokluğuymuş ehehse
Hangi kamyon arkası sözlerinden bakıyorsun, süle bana. 😃
ashsaha Albert Einstein'a da Kamyoncu demeyelim ama :D
Timam yaaa bir şey demedik hıhhhh
timam timam :D bir de Soğuk diye bir şey yokmuş, Isının yokluğuymuş :D bu kadar yeter :D gidiyorum sdhsdh
Güzel sözlerim senin için bulsun ahsodkd. 😎
voov voov :D Üstüne söz söyleyemem :D
Estağfurullah efenim aaa. 😃
Saygı duyuyorum efendim. Bu işin masterı sizsiniz 😂
Yok sizsinizdir, biz daha guru seviyesindeyiz. 😃
o sadece bir seviye, bir süre sonra sen de olursun. 😂 bekliyorum Master'da sizi 😁
Az kaldı yaa, aranıza katılacağım jdıdkdod
Biz önden partimizi, hediyelerimizi hazırlayalım sbbfj
Hıhım açarım bir soru, soruyu beğensen, görüş yapsan çok makbule geçer, oldu da bitti. 🤓
Kaçırmayalım o zaman umut edelim de 😂 kaçırırsam etiketle jsbdf
Aaa bunu saygısızlık olarak görürüm, kaçıramazsın! 👻
Kahinlik yeteneklerini devreye sokma vaktim gelmiş 😂😂👻
Bilemem ben. 🤓
Kahin değilim o yüzden takip atıyorum 😂
Kökten çözüm jdoskdod
Hehehsd atan taraf olmayı sevmiyorum ama sen yabancı sayılmazsın artık 😂😂
Öyle olsundu. 😄
😂😂 kaçırmam artık
Tişikkürler. 🤓
😂😁👻
Bunlar sanatçı değil ki 3 . Sınıf insansı varlıklar. Şempanze ya da orangutanin bir tık üstü bunlar
Anlattım tane tene kızım yok benden yok birtanem bebek inan bana senin uguruna ,,,,
Ben dinlemiyorum gerisini bilmem
birer şarkıları hoşuma gidiyor
Uzi ve çakal kim
Rapçiler. 😃
😙
Aynen kardesim spoti özetimde ilk 5 inanir misin
vıZZZZ kuşağı
çoluk çocuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?