14 yaşımda bu şarkılara hüzünlenmem için bana neler yaşattılar acabası 🤧
Ama şarkı hala ilk günkü etkisinde çok güzel 😍
14 yaşımda bu şarkılara hüzünlenmem için bana neler yaşattılar acabası 🤧
Ama şarkı hala ilk günkü etkisinde çok güzel 😍
Bir zamanlar çocuk arabeskçiler furyası vardı. 10 yaşında bebelere damar arabesk okutup psikolojilerini bozarlardı. Ama ben ne çocuk ne yetişkin arabeskçileri hiç dinlemezdim. Sadece vefatına yakın zamanlarda Müslüm babanın bazı şarkılarını dinliyordum.
Bu kez anladım
Kuru dallardan yapma
Bir köprüden geçiyorum
Ben ordaydım
Erbabı yalnızları
Yutan kentler biliyorum
Bu kez anladım
Hüzünlerden bozma
Mutluluklar yaşıyorum
Ben ordaydım
Acemi aşıkları
Boğan sular biliyorum
Ne müttefik belli
Ne sığınakların yeri
Kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdür
Sonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendim
Vazgeçtim bugün, herşeyden hâlsiz şu kalbim
Kan revan içinde hep kanamaz denen yerlerim
Hem suçsuz, hem güçsüz, hem hâlsiz...
...
Sen bana güvenmemeyi öğrettin.
Susuyorum.
Zerre kin duymadan...
Çok severim bu şarkıyı. Ne çektirdiler be
Dün bu şarkı aklıma geldi. Çok severdim bu şarkıyı. Dinlerken eskiden dinlerken üzüldüğüm zamanlar geldi. Kendi kendime güldüm. Hepsi geride kalan unuttuklarımız oldu..
Nakarat da yakıyor ama 🤧
Cevap
21Cevap
Bu şarkı var abla günaydın
Günaydın ablam
Selam gadası 🙃
Geçmişe dair aklımda pek bir şey bulunmuyor. Bazı şeyleri unutmak daha iyi oluyor.
Yaş 12, sınıftaki çocuktan hoşlanıyorum:d
https://www.youtube.com/embed/veMliSBk9skAh yaa bunu da yaşadık 😄
Sabah sabah püü sana emi
https://www.youtube.com/embed/hovQW8tkFq8En hüzünlüsü bu 😀 yaşlanmadık daha
Ağlıyorum 😭
🤣 Tahmin ediyorum bende ağlıyorum
Storylerdeki sarkı bu muymuş demek
Evet o meşhur şarkı o 😀
Ah canım sevgilim şarkısında duygulanıyorum halbuki daha önce sevdiğim biri ya da sevgilim olmamıştı 😂
Ahaha şizofren miyiz neyiz 😄
Ben 15 yaşımdan beri bugüne kadar 3 senedir hep hüzünlü şarkı dinliyorum ortada bir sebep bile yokken 😂😂😂
Kronik demekki 😄
O da farklı bi motivasyon şeklidir ama severiz 😄
Her zaman dinlediğim bir şarkı yok ama herhangi bir şarkı dinlediğimde içinde olduğum duygular gözümde canlanır aaa ben bunu yaşadım derim ya da bu adamda mı benim yaşadıklarımı yaşadı acaba diye düşünüyorum 🥹
6 ya da 7 yaşındayken filmini izlemiş, ağlamıştım. O zamandan beridir değişen bir şey yok. Avare olduk en nihayetinde.
Bu adamın bir günah işledim şarkısı vardı ne zaman dinlesem hüzünlenirim. Ayrıca Sezen aksunun Biliyorsun parçası beni benden alıyor
https://www.youtube.com/embed/-aW8x1jTA2UŞarkılar yaşatyordu sanki 90 ların ayri bi güzelliği vardı..🥲
Evet özlendi 🥺
Çok hemde 🥲
boş verin hüzünleri atın gitsin
Hiç yaşamadan özellikle türkülerin hikayelerine hüzünlenirdik bir zaman.
Pop sonrası acıklı havalar bile oynak hale geldi. Duygu karışıklığı yaşıyor insan.
Ergen iken çok vurucu şarkılar vardı, öyle hissederdim.
Sonra katılaştım galiba, sadece acı tebessüm var.
Yok ya yapamıyorum öyle bi şarkıya illaki müzkal yapısı sözlerin uyumu olarak bakıyorum duyguyla dinleyemiyorum
Her şarkıda mutlaka bir bukle vardır benden.. Eski şarkıların etkisi bambaşkaydı.. Müzikleri, enstürmanları bile farklı şimdikilerden.. Zamane şarkılarına ısınamadım bir türlü..
Müslüm babanın bir çok şarkısını bu kategoriye sokabilirim ben :)
Yapraklar şarkısı halen hüzünlendirir beni..
Bende o donemlerde nilufer orer dinlerdim "sakın söz etme"
Olmaz mı bir sürü yeterki hüzünlenmek isteyim...
Bazı şarkılar insanı düşündürüyor ama şimdi o bazı şarkılar dediğim şarkılar aklıma gelmiyor
güldüğüm diyemem fakat dinlediğim yaşlarda şarkının sözlerinden ne anlardım da ağlardım bilmediğim türden bir şarkı var;
seni severdim - yıldız usmanova
anlamını yaşadıklarımdan ötürü daha yeni yeni anlıyorum..
Nerden bileceksiniz.
Ahmet Kaya
Evet
her yaz sonu ve sonbahar bu şarkıyla yaz tatilinde yaşadıklarıma odaklanırım
Bir kaç parçam var ve bende yerleri farklı... 🥂
Evet evet bazen diyorum Allah aşkına bu nedir diye
Elbette var
Zamanında olmuştur
Gadduru gudduru Cemilim
Var olmaz mı eski şarkılar bir başka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?