Dostlarınızla kadeh kaldıracak olsaydınız, hangi müzik eşliğinde kadehleri tokuştururdunuz?

Pek bir dostum yok benim. İyi niyetimin suistimal edilmesi, sırf işine yarar diye yanımda durulmasından dolayı çoğu insanla irtibatımı kestim. Az ve öz arkadaşlarım var.

Dostlarınızla kadeh kaldıracak olsaydınız, hangi müzik eşliğinde kadehleri tokuştururdunuz?

Umursamıyorum bu durumu. Zamanında yaşananları da. Ah umursamamak.. Zamanla elde edilen en güzel nimet.. Kimin ne dediğinin, ne düşündüğünün önemi yok. Kalp kıranlar kırsın, tebessüm eder giderim. Kıskananlar kıskansın, sırıtır geçerim. Kendimi mükemmel olarak görmüyorum ama kıskanılmak bunu hissettiriyor. Dolayısıyla kıskanan kişi, sen beni mükemmel hissettiriyorsun. Kıskanmaya devam et.. 🥂🍾

Dostlarınızla kadeh kaldıracak olsaydınız, hangi müzik eşliğinde kadehleri tokuştururdunuz?
Cevapla