Dön dünya bizim için dön, gül bahtım bu kez bana gül, sus gönlüm sevmek zulüm, oysa bize her gün ölüm... 


Ama belki de hataların hepsi benim,
Belki de şikayet etmemeliyim.
Bütün zayıflıklarım ve başıma bela bu canavarlar,
Beni boğmadan onları ben yok etmeliyim.
https://www.youtube.com/embed/Eaiclnrjo-sİsmail yk allah pilavını virsin şarkısı skdlfşds
Yiaaaa gerçekten miiii
sdşlfkdşslfs
aaa şimdi farkettim sadece ben saygıdeğer görüşümü paylaşmışııım. Pembik bi soruda 1 maviş görüş var vay anasını. Başımıza taş yağıcak
inceleyemezsin amağ. Benim ponçik profilim çomçok gizli
biliyom
ama çomçok sorum görüşüm var. Onları nası görceksin sdşflks
eskiden de üyeydim şimdi geri döndüm. Abazalara korku salıcam mod olup. Daha çomçok görürsün hihihihihihi
Teşekkür ediyom emg (en müthişli görüş) için
Yıllar öncesini hatırlıyorum,
Birileri bana konu aşk olduğunda
Dikkatli olmamı söylemişti.
Oldum..
"Ver geri seni sevdiğimi.. Bakma git daha ne söylemeli.. Yoksun artık bende, ne acı bitti.."
https://www.youtube.com/embed/-_1qqSzKuzICevap
2Cevap
O beni prenses peri sanıyoooo mitolojiden biri saniyoooo
Tüm evreni aradım ve kendimi onun gözlerinde buldum.
Favori şarkıma gülersiniz ben yazmayayım
Ben yoruldum hayat gelme üstüme. Sözlerim ağırdır dokunur kalbe, şu suskun ağzımı açtırma benim.
Kapatın şehrin işiklarini günahi düşümle kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?