Slow ve rap arasında bir gidip bir geliyorum. Rap olsa da ingilizce yazardım herhalde. Türkçe şarkı sözü yazamıyorum. Kafiyeli olmuyor. 🙄

Slow ve rap arasında bir gidip bir geliyorum. Rap olsa da ingilizce yazardım herhalde. Türkçe şarkı sözü yazamıyorum. Kafiyeli olmuyor. 🙄

Müziğe dair hiçbir yeteneğim yok o yüzden bir çok tür geliyor aklıma. Sadece enstrümanlardan oluşan şarkılar, halk müziği ve sanat musikisinden şarkılar, özgün müzik üzerine denemeler gibi
Yine de güzel tercihler.
Teşekkürler. Sen müzisyen misin peki?
Hayır değilim. Sadece ilgim var.
Benimkisi de müziğe ve müzisyene birlikte olan ilgi
Peki sence sanat sanat için midir yoksa toplum için midir 🤔
Hiç düşünmedim 🥺
Cevap
12Cevap
slov ve roman havası cıkarırım slovda insanlar dans etsin ondan sonra eğlensinler zaten hayat sıkıcı eğlenceye hakkımız var
Yabancı rock yapardım
Slow veya rock. Ikisinden bu kadar zit bir turu nasil yaparim ben de bilmiyorum. 😁
Yaparsın yaparsın. 😅
Rock bambaska bir yetenek ya, zor. Slow bir ihtimal. 😂
Serdar ortaçtan ya da demet akalının şarkı yazarlarından şarkı alır poptan devam ederdim. Aşk bu sefer Bluetooth olurdu
ITZY-Guess Who? albümü tam benim tarzım.. Benzerini yapmak isterim..
Ne galdı ki ne galdı
Eskilerden ne ne galdı
Atı alan sıvıştı
Bizlere tozu kaldı
Bulgurunan tarhana
Fakirlik bizden yana
Gurban olam ey ana
...
( Fakir değilim, çiftçi kızıyım, Sivaslıyım. )
12 şarkılık albüm olurdu. 9 tane Hard rock 2 tanesi enstrümental, 1 tanesi de altnernative
Şiir yazıyorum. Şarkı söyleyemem
Emre Aydın gibi melankolik
Gospel, Metal veya slow yapardım. 🤷🏻
Halay insanların pozitif enerjiye ihtiyacı var
Sanırım Türkçe pop yoksa pek dinlenöeez
Benden Türkü arabesk çıkar
Kesinlikle house olurdu
R&B <3
Basarım arabeski
Slow olabilir
Yabancı slow
Arabesk
Rock
rock
Karışık olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?