Modunuz düşük olduğu zaman hangi şarkıları dinlersiniz?
#Jende
Modunuz düşük olduğu zaman hangi şarkıları dinlersiniz?
#Jende
bunlar ilk aklıma gelenler
Modum düşükse ve düşünmek istiyorsam bu şarkı tarzında slow takılırım. Sevdiğim şarkılardan bir tanesi..
Modum düşük falan olunca hareketli şarkılar iyi geliyor😄
şu an bu ☺️ Melodisini çok beğeniyorum
https://www.youtube.com/embed/B0fJmlA49D4Cevap
10Cevap
Bunu dinlerim
FAVORİM TABİİKİ THE WEEKND SONRA CHASE ATLANTİC - LANA DEL REY - ARİANA GRANDE
Blackfield (grup) tüm şarkılarını dinlerim. Ondan sonra listeye slow şarkılar eklerim.
https://www.youtube.com/embed/60CamdEEKCQ
https://youtu. be/0AS5Gu1rhvc
https://youtu. be/J8RIX_jLaqk
Listemden dinlenip efkar yapıyorum :D şarkı çok
Böyleli bir şey ))
Yazarım ama gülmek yok, dalga geçmek yok.
Arap Şükrü- Bu şehir beni boğuyor.
Life god be dream
Blackpink- Pink Venom ya da Shut Down açarım.
Çok varr
Kendi listemi
NDA EVEETTT
Yabancı pop
Another love
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?