Ayrı kaldığın 'o' kişisine bir şarkı armağan etsen, hangi şarkıyı armağan ederdin?

Çok şükür ki ayrı kaldığım yok. Tüm sevdiklerim yanımda. 🙏

Hadi oldu diyelim ki Allah Korusun, bu şarkı olurdu.. 👇

Ayrı kaldığın 'o' kişisine bir şarkı armağan etsen, hangi şarkıyı armağan ederdin?
Cevapla