Çok şükür ki ayrı kaldığım yok. Tüm sevdiklerim yanımda. 🙏
Hadi oldu diyelim ki Allah Korusun, bu şarkı olurdu.. 👇
Çok şükür ki ayrı kaldığım yok. Tüm sevdiklerim yanımda. 🙏
Hadi oldu diyelim ki Allah Korusun, bu şarkı olurdu.. 👇
Bu şarkıyı armağan ederdim. Çok seviyorum bu şarkıyı. O yüzden bu şarkı..
https://www.youtube.com/embed/yMb16H1i_6gşu an ona (buradaki o kim onu bile bilmiyorum) üzülebilecek durumda değilim. O sebepten tüm geçmişlerime mutlu ol yeter yolluyorum herkes mutlu olsun 😊
Bazen kim olduğunu bilmemen daha iyi..
şu an hissiz bir haldeyim sadece acı çekebiliyorum o sebepten böyle bunu yaşamasın kimse 😊
İnşallah. Geçmiş olsun bu arada.🙏
Benim için kimse yok kendime armağan hediye ediyorum
Ah be Barış 🚬
Teşekkür ederim 🚬
Severim bu şarkıyı 🤭
Yaş kısıtlaması var herkes dinleyemez 😎
Yaş kısıtlaması var, YouTubeda kullanılabilir diyor. Sen neler dinliyorsun öylee 😳
Yahu bu nasıl bir ayrılık şarkısı. 😂
İşte özel olduğu için kimse dinleyemiyor farkımız olsun 😎🤭
Çenin farkını yerler
Ayrılık şarkısı olduğunu söylemedimki sevdiğim şarkı
Ama ben ayrılık şarkısı istedim bebeğiim
Ayrılık şarkıları dinlemiyorum ama kaç defa söyledim
Charlie Puth dinleyen de yolda geçen teyzemdi zaten 😒
O ayrılık şarkısı değil 🙄
Hayır ayrılık şarkısı 🥺
Merci 🤗
♥️
Cevap
6Cevap
Bu şarkıyı bırakıyorum.
Dinledim, çok güzel bir şarkı... 🥀
Güzeldir. 😊
Ayrı kalmamız ikimiz içinde en doğru şey onun dışında 2 Kasım onun doğum günüydü. Nedense her yıl 2 Kasım da aklıma gelir ama çok iyi andığım söylenemez. Yinede güzel bir doğum günü şarkısı yollamak isterdim o da merhametimden yoksa "Allah uzun ömür versin" şarkısı ona layık
Bela okumamı site bile istemiyor
Melek Mosso - Sabahçı Kahvesi
https://youtu. be/JPbMHpr-iMM
Sevgili lilith 🔥
Yapıştır yap direkt. Ben de klavyede kopyalanan metine tıklayınca öyle oluyor.
Telefona da bir tane yapıştır o zaman... Ben de çok uyuz oluyorum böyle şeylere 🙄
Bu olurdu sanırım ama gelmesi için değil eğlenmek için skks
Bu şarkı benim için çok anlamlı eski anılarım canlanıyor sayende tekrar dinledim sağol
Rica ederim... 🥀
İsmail yk-Allah belanı versin sjsj
Oh yarasın 😁
Şarkı armağan edemem ya.
Armağan edilmeyecek kadar gereksiz mi dersin?
Haklısınız Sado Bey 👍
Emre Aydın - Hoşçakal
Hiç bir şarkıyı
Tüm sevdiklerim yanımda
Ayriysa bir sey hak etiyor demek
Etmek istemem
5 dakika tan taşçı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?