• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Müzik & Etkinlik

Son zamanlar birlikte takıldığınız şarkı hangisi?

Sensitive_Kind
Sensitive_Kind Takip Et
Guru Yaş: 39
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
21
Yapay Zekaya Sor

Peşimden kovalayan arsız yabancı gibi bu saatte de dünyamı işgal etti. 😅

Son zamanlar birlikte takıldığınız şarkı hangisi?
Cevapla
İş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Alacabulaca
    Alacabulaca Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kafamın içinde sürekliiii ama sürekliiiiiiii

    https://youtu.be/BebQwqnk0hM



    1:45 ten itibaren olan yer çalıyor 😑

    2
    62 Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Yeter ki bu olsun kafanın içinde dertten uzak olsun. 😅

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Abim sağolsun arabada 7/24 bunu açtı içim dışım bu şarkı oldu 🙄😅😂

      Sen fazla dertlisin bu aralar, bir de iyice melankolik şarkıları dinliyorsun içimi darladın oyhh Allah 😑😂😂😂

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Alınmadın değil miiii 🤔👀

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Abiler dümene geçince haliyle durum böyle oluyor. 😄

      Biraz içim geçmiş galiba ruhumun uyanmasına ihtiyaç var. Doğal antidepresan bunlar.. 😅Sonbaharla birlikte sis bulutu daha da üzerime çöktü. Düşünceler esir olmuşsa eğer geceye özgürlük bekler durur aydınlık sabahı.. Yakalım, tutuşturalım o halde bir melankoliyi daha saralım ruhumuza en ucra köşelerinde gezinmesini sağlayalım. 😊

      https://youtu.be/4R9vE-AExcQ

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Sen ne iş yapıyorsun?

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Öyle birden pat diye sordum ama süslü kelimelerin var. Seviyorsun böyle şeyler yazmayı da 🤔 acaba mesleğin nedir merak ettim

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Kamuda çalışıyorum. Sıradan biriyim 🙂 Kitaplarla aramın iyi olmasından kaynaklı.. Zamanında şiirlerle dolu renkli bir yolculuk yaşamıştım. Kelimelerle dans etmeyi severim. Her kazanım insanda iz olarak kalıyor..

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Zamanında şiirlerle dolu renkli bir yolculuğa kiminle çıktın, o yolculuk nasıl başladı ve nasıl sona erdi?

      Kitap okumayı ben de severim ☺️
      "Kelimelerle dans etmeyi severim." Bu tümcende beni anlattın.

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Her şeyin üstüme geldiği sırada, bir ayrılık sonrasında kendimle yolculuğa çıkmıştım. Satırlar anlıyordu beni kimi yerlerde kendimi buluyordum. Ve bu durum daha sonrası zevkli bir hal almıştı. Her şeyini kaybetmiş biri için kaybedecek başka bir şeyi kalmamıştır. Nasıl sevdiğin ya da bu sonun tahmin etmediğin ölçüde gerçekleştiğini görmekte insanı yıkan bir gelişme o toy çocuk büyüdü tabi artık. Kitap gibi kadınım diyorsun yani alaca bulaca yanın oradan geliyor besbelli. 🤠

      Benim yolum şeffaf, berrak olmalı. Eğer sis çökmüşse dünyama yapılan bu rötar ile gergin olurum. İnsan ilişkileri dahil gönül ilişkisinde bu ayrıntı önemli. Günün aydın olsun. 🌞

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Kitaplar, insanların kendilerini keşfetmeleri, yeniden tanımaları açısından, yaşadıkları olayları farklı açılardan görebilme imkânına sahip olabilmemizi sağlıyor 😌

      Estağfurullah kitap gibi kadınım diyemem 😅 Sadece kelimelerle dans etmeyi ben de seviyorum. Bu yönümüz benziyor ☺️😄

      İnsan ilişkileri çaba gerektiriyor, lâkin bu emek tek taraflı olursa bir süre sonra önemi kalmıyor ve yorulup her şeyi kendi hâline bırakıyorsun.

      Kusura bakma yazamadım, yollardayız hâlâ 😅 Hayırlı akşamların olsun senin dee🎈🌼🌼

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Güzel özetledin doğrusu yorum gücünden kitap gibi kadın olduğun anlaşılıyor ahaa. 😅

      Benzerlikler insanları birbirine yakınlaştırırmış. Mıknatısa demiri çekme diyemezsin. Aynı şekilde demire mıknatısa gelme diyemezsin. Absürt bir örnek oldu galiba. 😄

      İnsanlar yüzyıllardan beri birbirini anlamak için çabalıyor. Bunun adına da iletişim deniyor. Zaten bir insanda empati, mütevazilik, anlayış varsa orada doğru iletişim vardır.

      Teşekkür ederim. Size de keyifli kazasız, belasız yolculuklar dilerim. 🙏

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      😅😅 kitap gibi değilim, kitabın 1 sayfası olurum ancak o kadar 😅

      Benzerlikler yakınlaştırır fakat zıtlıklar da birbirini çeker 🤔 hangisi doğru şimdi, ikisi de doğru 😁

      O mütevazilik değilmiş, mütevazılıkmış. Tdk'dan baktığımda mütevazi kelimesinin paralel, mütevazı kelimesinin ise alçakgönüllü demek olduğunu öğrenmiştim. 🤭

      Teşekkür ederim, yuvama dönüyorum çok şükür 😍

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      O hiç belli olmaz. Birinci sayfasından başlanıp bitirene kadar sindire sindire keyifle okunursun belki.. 😅

      Aynen ikisi de doğru güzel yakalamışsın ayrıntıyı.. 😉

      Mütevazılık konusunda I ile i olsun tek sorun edebiyatta matematikten daha çok çözülmeyi bekleyen problem var. 🙂

      İşten gelirken ekmek almak için fırına girmiştim. Gözüm baklavalara ilişti. 3 dilim fıstıklı baklava aldım. Fukaralık işte ne yaparsın 😂

      Yuvana hoş geldin. 🏠

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Edebiyat başlı başına problem zaten 😂 Matematiğin formülleri belli lâkin edebiyat kafasına göre takılıyor 😁

      Bazen ben de yiyeceğim kadar alırım, fukaralıktan değildir zannımca tek yaşadığın için 😄☺️

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Hoş buldum ☺️☺️😍

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Kafasına göre takılması bir sınırının olmaması daha iyi değil midir? Sonsuz sayının bana kattığı koca bir sıfır ama cümlelerin kattığı ise tam bir yapboz örneği.. Kelimelerle yaşatmak ya da öldürmek istediğini cümlelere sığdırabiliyorsun. 😅 Zaten oldum olası matematik ile küskündük. 🤠

      Baklava, pasta gibi şeyleri nadir alırım. Uzun süre yemeyince bir şeyler dürtüyor. 🙂

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Sözcüklerin sınırının olmaması güzel bir şey elbette, hayal gücünün de verdiği şevkle harmanlanınca bambaşka bir hâle bürünüyor ☺️
      Fakat herkes her istediğini söylediği için bu hâlde değil mi insanlar? Anneannemin bir sözü var; "Dilim, dilim dilim olasın." Eğer ki düşünmeden konuşursak sözcükler kılıçtan bile keskin oluyor.

      Pasta, baklava, sütlü tatlılar vs. çok severim 😍😍 hepsi benim bebeklerimdir 🤭

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Son zamanlar bu gruba sardım. Solistin sesi daha mı dibe çekiyor yoksa huzur mu veriyor çözemedim. Bu tarz grupları dinlemeyi seviyorum. Rock müziğin depresif yanları hoşuma gidiyor. Arşivde dolu müzik grupları var. Nostaljiyi baştan inşa etmekteyim. 😅 Tehlikeli şarkıları var. Her bünye kaldırmaz..

      https://youtu.be/c4ypycEkZ-4

      https://youtu.be/RkpN4s02Ld4

      https://youtu.be/SHRcOgIr6hY

      https://youtu.be/xL-X46Dl51c

      https://youtu.be/g4x592zfyj8

      https://youtu.be/xL-X46Dl51c

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Anneannen hayatta ise ellerinden öperim. Eskilerin sevdasını yaşatırcasına bak sen şu romantik kadına.. 🤗 Sözcükler harmanlanınca bazen etkisi büyük oluyor. Kimi zaman ansızın kuşatıyor kimi zaman özgürlüğün en güzel halini yaşatıyor. :)

      Bebekleri fazla kaçırma malum kalori olarak mini mini bebişler olarak geri dönüyor. 😅 Biraz göbüş olursa da fena olmaz dermişim. 😄

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      O nasıl müzik Allah aşkına 😑😑
      Çok kötüü.. Bünye kaldırmaz değil, kulağım dayanmadı 😂

      Anneannem rahmetli olalı 9 sene oldu. Eskilerin sözleri bir şekilde hep doğru çıkıyor ☺️

      Kesinlikle bebişleri fazla kaçırdığım için göbüş yaptım 🙈😂😂

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Garip müziklerde bugün.. :)

      Allah rahmet eylesin. Anneannemi kaybedeli benim de 6 yıl oldu. 😐 Yoklukları her anlamda hissediliyor.

      Balık etli olmak kadının özünde var. Can boğazdan gelirmuş hem. 😅

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Amin ecmain. Senin anneannene de Rabbim rahmetiyle muamele eylesin.

      Balık etli değilim, göbek etliyim 😅 mekikle yok edeceğim onu 🤺

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Amin, Allah geride kalanlara sabır, sağlık versin. 🙏

      Baklavalar, çörekler, böreklerin varlığı şimdi anlaşıldı. 😂 Hadi bakalım tontiş göbüşe iyi bak veda etmeden. 😅

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Amin ecmain.

      Olur bakarım sonra da veda ederim 😄

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Aa bu arada eig için teşekkürler.

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Rica ederim. :)

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Özledim seninle konuşmayı

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      O zaman özleme dair bir şiir ve şarkı bırakayım. :) Bu saatte duyulan özlem güzeldir. Özleyeni özlemekse daha özel olanı.. 😊

      Denize dönmek istiyorum!
      Mavi aynasında suların:
      boy verip görünmek istiyorum!
      Denize dönmek istiyorum!

      https://youtu.be/Zb-18K6E0-4

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Nasıl keyifler yuvada her şey yolunda mı? 😊

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Bu saatte duyulan özlemin diğer saatlerden ne farkı var ki?
      Özleyeni özleyeceğimiz kişilerle tanışmak dileğiyle ☺️

      Şiir ve şarkı için teşekkür ederiiimm 🌼🎈

      Yuvayı karman çorman yaptık ama her şey yolunda 🌞🌞

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Gelecekse beklenen beklemek güzeldir der şair.. :) Bazı şeylerde saat, mekan önemsizdir. Çünkü tüm zaman tek kişiye ayarlıdır. Ve saat devamlı onda çalacaktır.

      Rica ederim. Özleme yönelik bir karşılama yapmadan olmazdı. 😊

      Aile tek çatı altında toplandıysa yuvaya huzur gelecektir. O kadar olsun artık. 😅

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Bekliyoruz zaten başka bir şey yapmıyoruz 😅

      Aile tek çatı altında gitti, tek çatı altında evine geldi 😄

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Beklemek güzeldir ama beklerim seni iyi kötü demeden, suçlamadan keyfini..

      Shakespeare - Hamlet'ten 😄

      Hayata şiirsel yönden bakınca sanki daha çekilir oluyor. Her kelimeden bir şey çıkarmak. 😄

      Aslen Urfa, Antep, Adana buradan bir yerden olmalısın. Tek çatı altında toplanabilmek önemli aile dağınık olunca özlem daha da artıyor.

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Shakespeare'e söyler misin "ben o kadar bekleyemem, keyfini de suçlarım, yediği haltlarda da boğarım" 😂

      Hayat şiirsel yönden daha dramatik oluyor farkında değil misin 🤔

      Aslen Erzurumluyum.
      Çok şükür birbirimize bağlıyız o konuda. Dağınık çarşaf gibi değiliz.

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Şiirselliğin içine mizah katınca dramatik tablo dağıldı. 😅

      Kaçak gibi ruhun firari, tam bir ikizler kadını aceleci.. 😄 Hanımefendi kıskanç çıktı diyebilir miyiz? 😅

      Aile olarak bizde birbirimize bağlıyızdır. Hatta ablam, yeğen şimdi burada. Fakat akrabalar herkes farklı yerde bölük pörçük gözden uzak olan gönülden de ırak olur derler ya o mesele zararları olmasın da uzak kalmaları bir bakıma iyi.. Bu zamanda eskisi gibi birlik kalmadı. Babamın ölümünden sonra bunu daha iyi hissettim. Birde pandemi dönemi darma duman etti ilişkileri..

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      İyi ki mizah var, dramayla yaşayamam 😫😱🥶🥶😂😂

      Hanımefendi hep kıskanç 😄 bazen de fazla umursamaz ortası yok bu işin 😅

      Biz akrabalarımızla eskiden daha sıkıydık, pandemi değil de başka şeyler aramızı açtı. Fakat ailem, abilerim ablam annem yeğenlerim yeter bunlar bana 🥰🥰
      Babana Allah rahmet eylesin.

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Kııskanç yanına denk gelenin vay haline dermişim. 🤠

      Charlie Chaplin gülümsemediğin bir gün boşa geçmiştir der. Hayat neşeliyken daha anlamlı oluyor. 🥳

      Amin. 🙏 Zaten anne, baba, kız kardeş, erkek kardeş çekirdek aile birliği olması önemli. Şüphesiz aile hayattaki en büyük kazanım..

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      🙈😄

      Charlie Chaplin dedin de, çocukken onu izlemeyi çok severdim. Denk geldiğinde çizgi film izlercesine bakardım 😊

      Aile, eğer anlayışlı ve sevgi dolu kişilerden oluşuyorsa mutlu, huzurlu olmamak imkânsız 😊 her zaman bir kapımız var. Gidecek yerimiz var, bize sahip çıkacak olan sevdiklerimiz var. Yaşımız kaç olursa olsun, biz her daim annelerimizin bebekleriyiz 🥰🥰

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Çocukken izlenen, oynanan her şey güzeldi. Özellikle doksanlara dair çok güzel anılarım var. :) Siyah beyaz tv'lerin olduğu dönemlerin yüzü Charlie :)

      Kesinlikle çok güzel belirttin. O aile sıcaklığını hissetmek önemli insanı yalnızlık ve bunalımdan kurtarır aile her zaman kol, kanat gererler. Sevgi, saygı, anlayış özümüzde olmalı haliyle bazen bir ele, sese, gülüşe bile muhtaç olabiliyoruz.

      İstanbul'un neresindesin? Avrupa, Anadolu?

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Anadolu'dayım

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Yakınmışız içimden de kesin Pendik'tedir diye geçti. Sadece bir his.. 😄

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Buraya bunu yazamam 😂 ama pendik değil

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      İstanbul'un her yeri senin ne de olsa ayaklarının altında sen yazmasan da İstanbul sana çoktan yazılmış. Ne de olsa bir güzeli barındırıyor. 😅

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      İki kere ne de olsa kullanmışım. Dikkatimden kaçmış cümleler tufan 😄

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Sen bu cümlelerle kaç kız tavladın merak ettim şimdi 😂😏

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      O konuda bahtım pek açık değil daha çok maçın son dakikalarında şans bulan oyuncu gibiyim. Beni tavlayan olmuştu. 😅

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Fark etmez, istediğin kadar "Ne de olsa" diyebilirsin sonuçta şiir yazmıyoruz 😄

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Seni tavlayan mı olduu 😂😂 hahahah güldüm ama yaa 😂

      Maçın son dakikalarında şans bulup bir de gol atarsan değme keyfine 😄😏

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Dalgınlığıma gelmiş 😄 Bakarsın bir şiire konuk oluruz. Nereden ne çıkacağı hiç belli olmuyor. 😅

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Yarın işe gitmeyecek misin?

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Aynen 😄

      Futbolda nöbetçi golcü terimi vardır. O durumdan farksızım. Gol öncesi ofsayta yakalanmak gibi bu şansızlık sahaya doksan dakika çıkarsam o zaman hünerleri sergileme fırsatı olur. 😅

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Yarın izinliyim.. Bu akşam hafta sonu olduğu için maçlara baktım. Fenerbahçe hissesi satın almıştım borsada ek iş gibi oldu. Ufaktan yatırım yapıyoruz. Al sat, al yat.. 😄

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Gümüş, altın alıp sat. Daha kârlı 😄

      Borsa bir noktada deli işi, 7/24 elinde telefon hisse senetlerini kontrol ediyorsun. Umarım sadece fenerbahçenin hissesini almamışsındır ☺️

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Altın, dolar, gümüş bu sene pek kazandırmıyor. Kur korumalı mevduat ile baskılandığından yükselemiyor. Faizleri devamlı düşürdükleri için paranın gideceği yer borsa oyunu kuralına göre oynamak gerek. Eskiden faizler düşünce dolar yükselirdi. Şimdi ise sabit hep suno baskılama var piyasaya sağlıklı değil yani iktisat teorisi her şey değişti.

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Valla 1 günde 10 bin kâr yaptı abim gümüşten. Sadece 2 ay önce falan o da.
      Borsa karışık ve bazen çok çok sabır gerektiriyor. Abimin bir kağıt için 1 sene beklediğini bilirim

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      maalesef diğer hisseleri kaçırdım. Yazın borsaya girmek varmış. Biraz geç uğrasam da borsaya doğru adımlar ile ilerleyeceğim. Risk büyük sonuçta kolay iş değil parayı yönetmek ama ekonomi bilgime güveniyorum. Az kazanayım ama sağlıklı ilerleyeyim. Sonuçta istediğin zaman satabiliyorsun hisseyi..

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Terste kaldığı için beklemiştir bir sene her yatırım risk içerir sonuçta bankaya bile para koysan sonuçta o bankanın batma riski vardır. Paranın olduğu yerde bu kaçınılmaz.. Çok aç gözlü olmamak gerek bu önemli kendini kaybedersen cebinden de para eksilmeye başlayacaktır.

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun hakkında. Ekonomi bilgine güveniyorsan, seni ekonomi bakanı olan abimle tanıştırayım bi ara 🙄😅

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Balinaya yem olmamak önemli sığ sularda yüzmeli akıntıya gidersem sürüden ayrılırsam yandı gülüm keten helva. 😂😂

      Hayırlısı olsun..

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Alaylıyız kaybede kaybede kazanmayı öğrendik. Hep böyle olmaz mı zaten? 😂 Bende bu hafta fener hissesinde kazandım. Perşembe günü Avrupa maçı öncesinde satıp duruma göre yine zar sallarım artık. 😄

      Ekonomi bakanı abinize selamlar, saygılar hanımefendi. Eminim senin gibi içten biridir. 🙂

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      +1 yıl

      Ben izninle mışıl mışıl uykuya çekileyim.. Bu güzel sohbeti sonlandırmak istemezdim ama gòzler gitti gidiyor. 😴

      İyi geceler
      Görüşürüz yine.. 🌺

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Hoşçakal 🌼

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • BanaNeHa
    BanaNeHa Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/embed/boXiUpw6p-k

    Şu son sıralar bu..

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

3

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı.

    Pinhani şarkıları.

    1
    0 Yorumla
  • Mcrklm
    Mcrklm Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 1,3b cevap paylaştı.
    https://youtu.be/fCPr6XkyyJo


    Zxcvbnm

    1
    0 Yorumla
  • Valse01
    Valse01 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/embed/KDdx1Ln8SlI

    🪦⚰️

    1
    0 Yorumla
  • porifldekibendeğilim
    porifldekibendeğilim Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    https://youtu.be/Ux6vB9ughSA
    1
    0 Yorumla
  • kimleraldı
    kimleraldı Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Patron -bıktım yalanlarından

    1
    0 Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 432 cevap paylaştı.

    Karışık genel de

    1
    0 Yorumla
  • karakarakapkara
    karakarakapkara Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dedübluman belki

    1
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Müzik & Etkinlik > Sorular > Son zamanlar birlikte takıldığınız şarkı hangisi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Son zamanlarda tekrar tekrar başa sardığın şarkı hangisi? 35 cevap verildi
Son zamanlarda takıldığınız şarkı ne? 7 cevap verildi
Son zamanlarda sardığınız şarkı hangisi? 8 cevap verildi
Şu aralar hangi şarkıya sardınız? 7 cevap verildi
Son zamanlarda sardığınız bi şarkı var mı ben de sarayımm ? 8 cevap verildi
Bu aralar hangi şarkıya sardınız? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨