Keman çalarken yay diğer notaya kayıyor ne yapmalıyım?

Re notasını çalarken yay sol veya la notasına da sürtünüyor. Yani re ve sol karışımı çirkin bir ses çıkıyor. Kemanı da yayı da tutuşum doğru aslında. Nerede hata yapıyorum? Bunu nasıl engellebilirim?
Keman çalarken yay diğer notaya kayıyor ne yapmalıyım?
Cevapla