Benim kesinlikle bu 💚 Bu kadar güzel bi şarkı zevkine sahip bir erkeğe sahip olduğum için şanslıyım.
https://youtu.be/LenqJa0zzUg
https://youtu.be/LenqJa0zzUg
çocukluk aşkımdı 6 yıl birbirimizi sevmiştik ama sevgili değildik sanırım ikimizinde özgüveni yoktu o zamanlar ikimizde birbirmizin en ufak detayını hatırlardık ve bana hiçbir şey demeden bu şarkıyı göndermişti
aldatıldım ama onun gönderdiği her şarkıyı listeledim her fotoğrafı aşka küstüm ama ona küsemedim eski anılarımı canlandırdı bu soru içimi dökmüş olabilirim ufaktann
Yok, hâlâ bıraktığım yerdesin
Saklama, o günden bi' iz var gibi
Sen de özlüyor ve korkuyorsun görüyorum
Saklama, içinde bi' his var gibi
İstanbul'un ortasında bi' kış var gibi
Her âşık döner bi' gün bulur semtini
Her aşk bi' insan bi' lisan gibi
Ayrılıksa şaka değil ki 1 Nisan gibi
Seni gördüğüm gün heycandan terlemiştim
Sarılmak için doğum gününü beklemiştim
"Burada buluşalım" demiştin de gelmemiştin
O gün gözümde yalanın kendisiydin
Yine de kaplarsa hayallerini
Beni andıran bir parça çal, dans edelim
Korkuya gem vurmuşum cesaret olmuş adım
Sanki yaşıyorum da ölümü reddetmişim
Taladro
İstanbul'da son gece
Hediye değilde dinlemem için önerilen şarkılardan en çok beğendiğim bu şarkı..
https://www.youtube.com/embed/8bP7hKSrCaoBu iki eşsiz beste... 💜
Cevap
1Cevap
Olmadi hiç
Olur yakında benim de senin yaşındayken olmamıştı şarkı hediye edenim. 21'imde oldu 😅
Olmaz bence gibi geliyo bana 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?