Ne dinlesem diye kardeşime sordum 8 yaşında kendileri. Hakan Altun aç dinle dedi. Şimdi ikimizde tribe girdik Hakan Altun dinliyoruz.

Ne dinlesem diye kardeşime sordum 8 yaşında kendileri. Hakan Altun aç dinle dedi. Şimdi ikimizde tribe girdik Hakan Altun dinliyoruz.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Arabest dinlemiyorum
Orhan baba, ferdi Tayfur, İbrahim Tatlıses, Küçük Emrah’la büyüdük gerisini sen hesapla 😅
Kardeşinizi bir pedagogla tanıştırın.
Tehdit algılandı !
12-13 yaşlarında başladım
Yine erken ya gençlik nereye gidiyor
Ozaman efkarlı müziğim çek git bebeğim uzaklara, seninle ilk defa ve yeşilini özledimdi😂
Başlamadım başlamayacağım
Belli olmaz bakmışsın bir gece Azer Baba dardayım çalıyo
Bırak arabesti, Türk müziğine bile meyilim yok. Yabancı şarkılarda daha çok benliğimi hissediyorum
Henüz başlamadım.
Hahahahhaa erken baslamis
Yaşıtları Aleyna Tilki fanı bizimki Hakan Altun
🤣yerim onu ya
Küçük bir arabesk kraliçesi yetişiyor
🤣sdfsdfs
9-10 civarı
Mukemmel kardes