Müzik & Etkinlik Kahve Festivali'ne katılmayı düşünür müsünüz? _Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Kahve festivaline katılmayı düşünür müsünüz? 6-9 Ekim 2022/Küçükçiftlik Park/İstanbul ilgililere duyurulur :) Kahve Festivali'ne katılmayı düşünür müsünüz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı. Evet düşünürüm 1 0 Yorumla
Sarpergülsoy Takip Et Master Yaş: 41 , eic 94% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 342 cevap paylaştı. İzmir'de olsa katılma ihtimalim olabilr ama başka şehirde olursa iş nedeniyle gidemem. 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kahvenin köpeğiyim ama öyle etkinlikleri sevmiyorum. 1 0 Yorumla
Düşünürbiri Takip Et Master Yaş: 27 , eic 70% +1 yıl İyi olurdu lakin İstanbul gidiş geliş falan derken ben kutu kutu kahve alırım. 1 0 Yorumla
Mahall Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 96% +1 yıl Yarın kandil. Sonraki gün işim var bir sonraki gün ise düğün.. 😀 1 0 Yorumla
Acid_Qeenn Takip Et Master Yaş: 45 , eic 89% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 760 cevap paylaştı. Bulunduğum şehirde olmuş olsaydı düşünürdüm... 1 0 Yorumla
Bisorumvarda Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Kahve sevmiyorum şahsen aci geliyor katilmam💚💚💚💚💚 1 0 Yorumla
UglyBeautiful Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kahveye aşığım. burada olsaydı katılırdım 2 17 Yorumla Kiangs23 +1 yıl Neredesin ki acaba Yorumla UglyBeautiful +1 yıl Ankara Yorumla UglyBeautiful +1 yıl Buyrun burdan da sorabilirsiniz Yorumla Kiangs23 +1 yıl Ankara’da Bahçelievler nereye bağlı? Çankaya’dan gitmek istersem metro ile gidebilir miyim acaba? Yorumla UglyBeautiful +1 yıl Bahçelievler bildiğim kadarıyla çankayaya bağlı. Otobüsle gidilebilir sanırım. Metro da Bahçelievler durağı hatırlamıyorum hiç. Yorumla Kiangs23 +1 yıl Hömm peki teşekkür ederim 🌸 Yorumla UglyBeautiful +1 yıl Pek yardımcı olamadım, fazla dışarı çıkan biri olmadığım için nereye nasıl gidilir bilmiyorum yine de rica ederim Yorumla Kiangs23 +1 yıl Önemli değil. Bence dünyanın en güzel yeri odam ve yatağım o yüzden seni iyi anlıyorum (; Yorumla UglyBeautiful +1 yıl Aynen öyle ev gibisi yok :) Yorumla Kiangs23 +1 yıl Kesinlikle öyle 🙂 isim neydi Yorumla UglyBeautiful +1 yıl Ayşe Yorumla Kiangs23 +1 yıl Memnun oldum 🙂 Yorumla UglyBeautiful +1 yıl Bende :) Yorumla Kiangs23 +1 yıl Takip ettim seni Ayşe 🙂🌸 Yorumla UglyBeautiful +1 yıl Teşekkürler bende ederim Yorumla Kiangs23 +1 yıl Teşekkür ederim zaman ayırdığın için. Canın sıkılırsa arada yaz konuşuruz. Bana Ankara’dan bahsedersin 🙂 Yorumla UglyBeautiful +1 yıl Rica ederim. İyi akşamlar dilerim :) Yorumla
TayyarRA Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 303 cevap paylaştı. Sevmem ben kahve içmeyi 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Evet düşünürüm
İzmir'de olsa katılma ihtimalim olabilr ama başka şehirde olursa iş nedeniyle gidemem.
Kahvenin köpeğiyim ama öyle etkinlikleri sevmiyorum.
İyi olurdu lakin İstanbul gidiş geliş falan derken ben kutu kutu kahve alırım.
Yarın kandil. Sonraki gün işim var bir sonraki gün ise düğün.. 😀
Bulunduğum şehirde olmuş olsaydı düşünürdüm...
İzmir'de katılmıştım pandemiden önce. Çok eğlenemedim.
Kahve sevmiyorum şahsen aci geliyor katilmam💚💚💚💚💚
Kahveye aşığım. burada olsaydı katılırdım
Neredesin ki acaba
Ankara
Buyrun burdan da sorabilirsiniz
Ankara’da Bahçelievler nereye bağlı? Çankaya’dan gitmek istersem metro ile gidebilir miyim acaba?
Bahçelievler bildiğim kadarıyla çankayaya bağlı. Otobüsle gidilebilir sanırım. Metro da Bahçelievler durağı hatırlamıyorum hiç.
Hömm peki teşekkür ederim 🌸
Pek yardımcı olamadım, fazla dışarı çıkan biri olmadığım için nereye nasıl gidilir bilmiyorum yine de rica ederim
Önemli değil. Bence dünyanın en güzel yeri odam ve yatağım o yüzden seni iyi anlıyorum (;
Aynen öyle ev gibisi yok :)
Kesinlikle öyle 🙂 isim neydi
Ayşe
Memnun oldum 🙂
Bende :)
Takip ettim seni Ayşe 🙂🌸
Teşekkürler bende ederim
Teşekkür ederim zaman ayırdığın için. Canın sıkılırsa arada yaz konuşuruz. Bana Ankara’dan bahsedersin 🙂
Rica ederim. İyi akşamlar dilerim :)
Hayır pek benlik değil
Sevmem ben kahve içmeyi
düşünmüyorum , muhtemelen az sonra unuturum da
Olur içeriz kim yapacak
Aynı şehirde olsaydık olabilirdi.
Düşünmem.
Davet eden var mı burada varsa olur 😋😋
Hayır