
Özellikle izabelle ile ünlü olmuştu. Şimdi Çorum'da konser verecekmiş

Özellikle izabelle ile ünlü olmuştu. Şimdi Çorum'da konser verecekmiş
1. si çocuğun sesi güzel değil.
2. si çocuk sevimli lakin yakışıklı biri olmıyacağı aşikar. Yani kızlar üzerinden yürüyemez.
3. sü yaptığı müzik müzik değil.
Çocuk showmen gibi takılıyor. Psikolojik destek almazsa ileride alkol, uyuşturucu ve yalandan gelen sabun köpüğü şöhretin acısını çeker. Ailesine tavsiyem devamlı bir çocuk psikoloğundan destek alması.
Cevap
40Cevap
Sosyal medyada paylaşım yapan ünlü olup, konser veriyor. Saçmalık. Çocuksa da işini hakkıyla yapsın öyle çıksın konsere.
evet gidilir destek olmak lazım kardeşimize
Bi yerde balon gibi söneceğine o kadar eminim ki. Ama fazla söz etmiyorum, yolu açık olsun kardeşimizin
Bedava olsa gitmem 28 yıllık müzik hayatımda müzik sektörünün bu kadar kötü olduğu başka bir dönem görmedim. Allah daha da beterinden korusun gerçek sanatçılara ihtiyacımız var acilen
Bir anne baba para icin cocuğunu kulanmamalı. Bu cocuk bir iki yıl icinde unutulacak. Piskolojisi alt üst olucak. Nasıl vijdan nasıl anne babalık bu anlamiyorum
Gidilir neden gidilmesin. Sanat, insanın ruhunu besler. Kendisini dinlenmesini sağlar.. İç seslerine kulak verir.. Bütün bunlar da iç huzurun sağlanmasına katkıda bulunur..
Yani destek olmak lazım küçüklere illa ki ama ne bileyim ben bir türlü ısınamıyorum beğenmiyorum 🤷🏻♀️
Bazı şeylerin b*kunu çıkarıyorlar. Ülkede o kadar sanatçı var getire getire bunumu getiriyorlar gerçekten Ülkenin durumu hiç iyiye gitmiyor
Yav bunun neyini dinlemeye gideceksin allah aşkına yemek sepeti yanımda aklımdaysa yanım da diyen süzüğün teki bu
onur konuğu burak reis organizatör süleyman soylu mc emeği geçenin mng sponsorlar beyle toplumun içine sokam
Gerçekten emek harcayıp gece gündüz demeden çalışıp ekmek parası kazanan insanlara yazık cidden. Bunlara prim verenlerde suç. Keyifli geceler..
Gidilmez şarkıcılık öyle kolay değil ama bizim millet saçmalığı seviyor giderler
Çok abartılıyor ya yeni nesil sayesinde 90 lar unutulmak üzere
Sanat aşkından değil de makara için filan olabilir.
Bu çocuk bayadır instagramda fenomendi zaten baya canlı yayınları vardı
Boş insanları ünlü yapmaya devam ediyorlar. Bu çocuğun üstünden para kazanmaya çalışıyorlar ya
Öncesinde de meşhurdu
son dönemde isabella ile daha gazla ismi duyuldu
O şarkıdaki ses bu çocuğun muymuş ya küçümsemek istemem ama çok kötü ses. O para verilmez bence
Çocuğun emeğine saygı duyuyorum ama ben o şehirde yaşıyor olsaydım gitmezdim.
Buna para verip gideceklerine gitsinler bağış yapsınlar. Çocuk sanki bir şey diyecek. d
Yawrum nerdesinnn kim bilir şu an nerdesin ohoooo 😂😂
Türk insanının zekasını ve ne kadar boş bir toplum olduğunun kanıtı bu işte.
Ben buna 90 lira verip gideceğime dışarıda ki canlılara mama alırm ya da sma lı çoçuklara lösemi li olanlara yardım etmek daha mantıklı bence bilemedim
Çocuğa destek olmak istiyorsan git, müzik dinlemek istiyorsan gitme.
Ya işine baksın ya. Sanat çoluk çocuğa kalmış. Sesi güzel olsa amenna
O kadar g. tü açık diye mal mal konuşuyor diye anbartılı paralar veriyorsunu konserlere bikere bu çocuöunkinede gitmek kötü fikir değil bence
İsanların çılgınlığında sınır yok
Bedava olsa bile gitmem
Beleş bilet verseler gitmem kulağıma yazık
Tosuncuk (: imkanı olan gitsin tabi
Dizide bile 1 dakikalığına çıkmış.
Enayi avı.. çocuğa helal olsun
Bana göre biri var kabul edicek belki etmicekk
Bana çok saçma geliyor.
Ne tatlı lan yazık gidin
Hayır çocuk şirin ama
Umarım ilerde pişman olmaz
ben gitmem gideni bilmiyorum
Ne kadar kolay ünlü olunuyor şu ülkede
Boş yere ünlenen kişilerden bir tanesi daha
Gidenin aklından şüphe ederim
Gidilir ya biraz harçlık kazansın
Al işte bu topraklarda mantıklı bişi olsa şaşçam
0-5 yaş olsaydım giderdim.
aferin cocuga erkenden baslamıs
Nice sanatçılar vardı kimleri sanatçı yaptılar ya
Abi sesi çok kötü 90 lira çok pahalı
Tipik bir samsunlu adamim fevzi🔥🤙🏻
Hakikaten ülkenin geldiği hale bak.
Sesi güzel olsaydı evet gitmek düşünülebilirdi ama değil ak şaka gibi
ban ücretsiz, gidicem
bana*
buna gidendede 1 gr akıl yoktur
Ne okudum lan ben bu ne mk
Prim kasanlar devam ediyor çocuk üzerinden
yetenekli çocuk ama 90 tl vermem samimi olacaksak
Tiktokta pralarin * . na koyuo mk🙂
Evet Kaan'ın konserine gidilir.
Gidilir
Sesi güzel değil miymiş? O zaman gitmem.
Sanatın hâline bak.. Türkiye nereden nereye geldi.
Gidilir izabelya dinlenir ahahahah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?